Eduard skrev:bavijahn skrev:hvor melder vi oss på? :amen:
Påmelding og forhåndsinformasjon kommer forhåpentligvis snarest mulig, regner med før utgangen av denne måned.
MudGun skrev:Og kvar er eigentleg regler og påmelding? Linkane gjer jo berre 404!
Torvald skrev:Beklager nybegyner spørsmålene mine, men er det noko restriksjoner på korkene når man sender inn flasker til NM? Eg markere mine korker slik at eg kan sjå forskjell på dei forskjellinge batchene når det står i kasser. Er det eit problem?
Torvald skrev:Beklager nybegyner spørsmålene mine, men er det noko restriksjoner på korkene når man sender inn flasker til NM? Eg markere mine korker slik at eg kan sjå forskjell på dei forskjellinge batchene når det står i kasser. Er det eit problem?
Erlendso skrev:Eneste som er litt kjipt med regelen om "norske ølflasker" er at korkemaskinen min fra Europris ikke tar disse så godt.. Noen anbefalinger på en bedre håndholdt korkemaskin?
http://vinogbar.no/product_info.php?cPath=198_225&products_id=567gustavf skrev:Erlendso skrev:Eneste som er litt kjipt med regelen om "norske ølflasker" er at korkemaskinen min fra Europris ikke tar disse så godt.. Noen anbefalinger på en bedre håndholdt korkemaskin?
Nei, men jeg kan på det sterkeste anbefale å kjøpe bordvarianten.
Kyrre D K skrev:Når kan vi vente mer info rundt påmelding, priser, lokalet, publikumsfavoritt osv?