NM2011

Torgrimsen skrev:
Jeg har mer enn 2 brygg til en av klassene. Til hvem, når og hvordan betaler jeg for de ekstra brygga?

Kontakt kasserer for betalingsinformasjon:
http://norbrygg.no/index.php/component/contact/12-styret-idag/38-yngve-ydersbond
 
Jeg kommer til å stille i PF.... ;D  Fikk lov av kjerringa.

Lurte bare på om jeg kunne ta med meg øl til flaskekonkurransen samme dagen?  Eller må de sendes i posten i forveien?
 
Bjarte H skrev:
Ramsvatn skrev:
Jeg kommer til å stille i PF.... ;D   Fikk lov av kjerringa.
Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort!  ;D

Bør nesten være en øvre grense for hvor mye øl man får ta med, Ramsvatn kan raskt vinne PF om han har et øl som rekker til alle :)
 
neslekkim skrev:
Bjarte H skrev:
Ramsvatn skrev:
Jeg kommer til å stille i PF.... ;D  Fikk lov av kjerringa.
Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort!  ;D

Bør nesten være en øvre grense for hvor mye øl man får ta med, Ramsvatn kan raskt vinne PF om han har et øl som rekker til alle :)

Jeg er enig med deg..  Det burde settes en grense på feks. to batcher ;-)
 
Ramsvatn skrev:
neslekkim skrev:
Bjarte H skrev:
Ramsvatn skrev:
Jeg kommer til å stille i PF.... ;D   Fikk lov av kjerringa.
Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort!  ;D

Bør nesten være en øvre grense for hvor mye øl man får ta med, Ramsvatn kan raskt vinne PF om han har et øl som rekker til alle :)

Jeg er enig med deg..   Det burde settes en grense på feks. to batcher ;-)

hehe, Batch ja.. det er vel gjerne 200 liter fra deg, så 400 liter sjenker vel alle sanseløse..
 
Skal jeg legge til en link i inforen på forsiden, eller skal det bare legges inn i påmeldingsskjemaet? I fall det siste, må Gustav trå til.
 
Jeg legger det inn i FAQen, bekreftelsesmailen som sendes ut ved mottak (ny og fin feature: vi bekrefter mottak), påmeldingsskjemaet og sender mail til de ikke-medlemmene som har meldt seg på.
 
Gahr skrev:
Skal jeg legge til en link i inforen på forsiden, eller skal det bare legges inn i påmeldingsskjemaet? I fall det siste, må Gustav trå til.

Ja, legg til på forsiden også, siden vi er litt sent ute, er det kjekt at infoen er lett tilgjengelig.

Edit: I og med at de som allerede har meldt seg på og som trenger betaling allerede er kontaktet, trenger du ikke legge dette på forsiden, Gahr. Mye bra funksjoner Gustav! :)
 
Lars skrev:
Gahr skrev:
Skal jeg legge til en link i inforen på forsiden, eller skal det bare legges inn i påmeldingsskjemaet? I fall det siste, må Gustav trå til.

Ja, legg til på forsiden også, siden vi er litt sent ute, er det kjekt at infoen er lett tilgjengelig.

Edit: I og med at de som allerede har meldt seg på og som trenger betaling allerede er kontaktet, trenger du ikke legge dette på forsiden, Gahr. Mye bra funksjoner Gustav! :)

Es ist getan.
 
Det er nå mulig å melde på øl i klassen Publikums Favoritt. Klikk deg inn [iurl=http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/92-nm-i-hjemmebrygging-2011/654-pamelding-publikums-favoritt]her[/iurl]!  :innlegg:
 
Du har oppgitt feil mailadresse på den ene påmeldinga. Send meg en PM med hva som er rett mailadresse, så skal jeg fikse opp.
 
Tilbake
Topp