Oddvar Demmo
Norbrygg-medlem
Skal vi medlemmer betale ?
Se § 5.10 i konkurransereglene http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/92-nm-i-hjemmebrygging-2011/650-konkurransereglerOddvar Demmo skrev:Skal vi medlemmer betale ?
Torgrimsen skrev:Jeg har mer enn 2 brygg til en av klassene. Til hvem, når og hvordan betaler jeg for de ekstra brygga?
Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort! ;DRamsvatn skrev:Jeg kommer til å stille i PF.... ;D Fikk lov av kjerringa.
Bjarte H skrev:Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort! ;DRamsvatn skrev:Jeg kommer til å stille i PF.... ;D Fikk lov av kjerringa.
neslekkim skrev:Bjarte H skrev:Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort! ;DRamsvatn skrev:Jeg kommer til å stille i PF.... ;D Fikk lov av kjerringa.
Bør nesten være en øvre grense for hvor mye øl man får ta med, Ramsvatn kan raskt vinne PF om han har et øl som rekker til alle
Ramsvatn skrev:neslekkim skrev:Bjarte H skrev:Oh no, med så mye øl, og kjøler, ser jeg at vinnersjansen for PF krymper bort! ;DRamsvatn skrev:Jeg kommer til å stille i PF.... ;D Fikk lov av kjerringa.
Bør nesten være en øvre grense for hvor mye øl man får ta med, Ramsvatn kan raskt vinne PF om han har et øl som rekker til alle
Jeg er enig med deg.. Det burde settes en grense på feks. to batcher ;-)
Gahr skrev:Skal jeg legge til en link i inforen på forsiden, eller skal det bare legges inn i påmeldingsskjemaet? I fall det siste, må Gustav trå til.
Lars skrev:Gahr skrev:Skal jeg legge til en link i inforen på forsiden, eller skal det bare legges inn i påmeldingsskjemaet? I fall det siste, må Gustav trå til.
Ja, legg til på forsiden også, siden vi er litt sent ute, er det kjekt at infoen er lett tilgjengelig.
Edit: I og med at de som allerede har meldt seg på og som trenger betaling allerede er kontaktet, trenger du ikke legge dette på forsiden, Gahr. Mye bra funksjoner Gustav!