NM2011

Hei,

jeg har lett litt rundt forbi på forumet og på infosidene angående NM, men finner ikke utav om man kan være med på begivenheten uten å stille i konkurransen? Må man i så fall melde seg på på forhånd? Er det betaling i døra?

Jeg kan gjerne også tenke meg å være med på dugnadsarbeid, hvis det trengs!
 
Yngve J skrev:
jeg har lett litt rundt forbi på forumet og på infosidene angående NM, men finner ikke utav om man kan være med på begivenheten uten å stille i konkurransen? Må man i så fall melde seg på på forhånd? Er det betaling i døra?

Ja, det er mulig. Betaling i døra. Mer informasjon kommer.
 
Jeg minner om innleveringsfristen denne uka. Pakker må være klar til utlevering på posten onsdag 23. mars for å være innlevert før fristen.
 
Det kan være vanskelig å beregne eksakt tid for framsending av pakker. Vi kommer i utgangspunktet til å godta øl som blir postlagt i dag, så sant disse kommer fram i tide til bedømming.

De som vil registrere pakkenumre, for å være sikker på at vi slipper å vente på hentelapp, kan registrere pakkenummer her:
http://norbrygg.wufoo.com/forms/s7x3a7/
 
Her følger noen bilder av Norbrygg sin samarbeidspartner for NM2011, Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug. Først kommer noen bilder av hjemmebryggerkurset som foreningen holdt foran en fullsatt sal på Studentersamfundet i Oslo, og så enkelte aktiviteter i forbindelse med innhenting og registrering av innsendt eller levert øl til NM2011, etterfulgt av sosialt samvær med interesserte fremtidige hjemmebryggere. :)
 

Vedlegg

  • IMG_0076.JPG
    IMG_0076.JPG
    1,1 MB · Sett: 276
  • IMG_0077.JPG
    IMG_0077.JPG
    1,3 MB · Sett: 271
  • IMG_0079.JPG
    IMG_0079.JPG
    1,1 MB · Sett: 278
  • IMG_0080.JPG
    IMG_0080.JPG
    1,2 MB · Sett: 285
Og noen flere bilder
 

Vedlegg

  • IMG_0082.JPG
    1,3 MB · Sett: 279
  • IMG_0083.JPG
    IMG_0083.JPG
    1,3 MB · Sett: 270
  • IMG_0086.JPG
    1,4 MB · Sett: 269
  • IMG_0088.JPG
    1,3 MB · Sett: 258
Det dukker opp en del generelle spørsmål om flaskekonkurransen. For alt som ikke angår konkrete spørsmål om flasker (oppmøte, henting av pakker, tidspunkter) kan jeg kontaktes:
Gustav Foseid 920 16 556 gustav@foseid.priv.no

For spørsmål direkte knyttet til innlevering på Chateu Neuf, kontakt Martin.
 
De som deltar med øl på PF har gjerne en del utstyr med seg. Fat, bar, tappekraner, osv.

Jeg vil tro mange deltakere ønsker å ta en tur på byen etter arrangementet; Er det mulig å la utstyr stå i lokalet til neste dag, eller må vi ta med oss rubbel og bit fra Fabrikken kl. 24:00?
 
Richard skrev:
Er det også tilgang til strøm?

Tilgang til strøm kan vi ikke garantere. Dersom det gjelder å ha ølet kaldt så anbefaler vi å kjøle ned ølet på forhånd og isolere fatene med et liggeunderlag e.l. Hvis man likevel vil prøve å benytte seg av eventuelt tilgjengelige stikkontakter, ta med skjøteledning så det holder. ;)
 
Erlendso skrev:
De som deltar med øl på PF har gjerne en del utstyr med seg. Fat, bar, tappekraner, osv.

Jeg vil tro mange deltakere ønsker å ta en tur på byen etter arrangementet; Er det mulig å la utstyr stå i lokalet til neste dag, eller må vi ta med oss rubbel og bit fra Fabrikken kl. 24:00?

Vi har ikke hørt med Fabrikken om det ennå, men der vi har hatt NM før har det generelt vært mulig å gjøre dette. Kommer tilbake til dette når vi har tatt oss en befaringstur dit.
 
Eduard skrev:
Richard skrev:
Er det også tilgang til strøm?

Tilgang til strøm kan vi ikke garantere. Dersom det gjelder å ha ølet kaldt så anbefaler vi å kjøle ned ølet på forhånd og isolere fatene med et liggeunderlag e.l. Hvis man likevel vil prøve å benytte seg av eventuelt tilgjengelige stikkontakter, ta med skjøteledning så det holder. ;)

Tenkte på å servere litt fingermat, og det kunne være greit å holde varmt på en liten kokeplate.
 
Til de som vil invitere venner og bekjente via Facebook, benytt gjerne denne linken.  :innlegg:

Husk, det kan være mange som kommer, så møt opp i tide. Dørene åpner kl 19:00.

For mer info, se 'ALT OM NM2011' på www.norbrygg.no
 
Er det ingen som helst sortering på inngangen til NM? Jeg tenker på at medlemmer i Norbrygg kommer inn uansett hvor mange som er inne fra før eller noe? Eller bekymrer jeg meg nå for noe som ikke er en aktuell problemstilling ettersom arrangementet er flyttet..
 
Det er plass til flere i år enn i fjor, men om du vil være sikker på å komme inn så gjelder det å møte opp tidlig.
 
Ok, er det noen som deltar i PF som ikke har med seg en gjest er det bare å sende meg en PM  ;D Jeg SKAL inn!
 
Hehe. Om du møter opp når dørene åpner, så slipper du nok helt sikkert inn. I fjor tok det vel en time før det var fullt.
 
Tilbake
Topp