mikslen skrev:Det som også var litt irritabelt var når du skulle bestille så fikk du beskjed om at det kun var mulig å bestille 1 billett. Men på informasjonen på Norbrygg.no sto det tydelig at du kunne bestille 2 om gangen
mikslen skrev:Det som også var litt irritabelt var når du skulle bestille så fikk du beskjed om at det kun var mulig å bestille 1 billett. Men på informasjonen på Norbrygg.no sto det tydelig at du kunne bestille 2 om gangen
eirikhm skrev:mikslen skrev:Det som også var litt irritabelt var når du skulle bestille så fikk du beskjed om at det kun var mulig å bestille 1 billett. Men på informasjonen på Norbrygg.no sto det tydelig at du kunne bestille 2 om gangen
Opplevde det samme. Tenker systemet reserverer billetter fortløpende når man skriver inn, så det var nok mange som rakk å skrive inn navn på første, og mens man skrev inn navn på person nr 2 så var alle "plassene i køa" borte.
Bård skrev:Du skal ikke se bort fra at Gamlebyen Håndbryggerlaug i samarbeid med Gamlebyen sport og fritid (GSF) vil prøve oss på en hjemmebryggerfestival på senhøsten en gang.... :biersmile:
Edit: svar til Eduard rett over..
Bård skrev:Du skal ikke se bort fra at Gamlebyen Håndbryggerlaug i samarbeid med Gamlebyen sport og fritid (GSF) vil prøve oss på en hjemmebryggerfestival på senhøsten en gang.... :biersmile:
Edit: svar til Eduard rett over..
Eduard skrev:Det ser rett og slett ut til at veldig mange fler enn 80 meldte seg kl 22.00 i kveld. Dette sørget for at systemet vi har valgt å benytte oss av, DNB sitt system 'deltager.no', slet med å få unna alle påmeldte. Men flere av dem som har forsøkt på nytt har fått det til, slik man kan lese lenger opp i tråden.
Det er synd at det ikke er plass til alle som er interessert, men på den annen side er jeg litt glad for at vi i år unngår fjorårets situasjon der mange troppet opp i kø men aldri kom seg inn.
stian.sundvoll skrev:Jeg ble frastjålet lommeboka for noen dager siden. Med i lommeboka var også et medlemskap fra en viss hjemmebrygger forening.
Problemet mitt er at jeg bestilte billett til meg selv som medlem av norbrygg, men har ikke medlemskortet. Kan jeg bare skrive ut en betalingskvittering fra nettbanken?
FHjermstad skrev:Datatilsynet har sagt nei til dette i tidligere for andre arrangementer og man vil kunne motta bøter hvis ikke dette følges.