Eduard skrev:De som har kjøpt forhåndsbilletter og møter opp når dørene åpner vil komme inn. Her er det ingen med forhåndsbetalte billetter som behøver å bekymre seg.
Det er første gang vi selger billetter i forkant, nettopp fordi vi har sett et stort behov for kontrollert adgang til NM. Dette er altså nytt for oss og vi prøver fortløpende å vurdere hvordan vi håndterer situasjonen. Det er helt åpenbart at interessen overstiger kapasiteten, også i denne betydelig større hallen.
Morten K. Agerup Myhr skrev:Sikkert lurt med to køer - én for forhåndssolgte billetter og én for håpefulle...
MM
bjønn skrev:Jeg lurer på om det er nytt av året at deltakerne i PF-konkurransen inviterer venner som kommer inn gratis. Det aner meg at det kan være årsaken til plassmangelen. (Og de er neppe objektive stemmegivere). Jeg skulle kjøpe for 5, men bare to har fått. Ganske tilfeldig kom jeg til nettbestillingen bare minutter etter at salget startet. Og vi skal vel ikke stå i samme køa som det som kjøper ved inngangen ?! Kommer det flere runder ?
stian.sundvoll skrev:bjønn skrev:Jeg lurer på om det er nytt av året at deltakerne i PF-konkurransen inviterer venner som kommer inn gratis. Det aner meg at det kan være årsaken til plassmangelen. (Og de er neppe objektive stemmegivere). Jeg skulle kjøpe for 5, men bare to har fått. Ganske tilfeldig kom jeg til nettbestillingen bare minutter etter at salget startet. Og vi skal vel ikke stå i samme køa som det som kjøper ved inngangen ?! Kommer det flere runder ?
Under bestillingen kunne du bare bestille to billetter av gangen. Skulle du hatt for fem måtte du dermed gått gjennom betalingsløsnigen 3 ganger. Jeg gjorde det på den måten når jeg bestilte for 4 stykker.
tobiasjk skrev:Har PF noengang handlet om objektivitet?
Eduard skrev:Da er det bestemt at det vil legges ut 80 billetter på mandag kveld kl 22.00:00. Se www.norbrygg.no for mer info. Det gjelder å huke tak i billetter, da pågangen er så stor at vi i år ser bort fra salg i døren.