NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

http://norbrygg.no/index.php/alt-om-nm2012/702-informasjon-for-besokere-av-nm2012
"Mat: To aktører vil stille med ulike snacks til vennlige priser."

Tror ikke det blir mangel på drikke :)
"Publikums Favoritt: Flere titalls hjemmebryggere vil stille med smaksprøver av hjemmebrygget øl. Som besøker får du utfordre smaksløkene og bli med å stemme frem publikums favoritt!"

Eller mener du alkoholfritt? Kan ikke huske det fra i fjor?
Det var en del vann rundt om kring, men brukte det mest til skylling av glass :)
 
Tenkte litt generelt, hvis man skal være der fra 19-24. Kan man gå lyst på både mat og farris:) Og selvfølgelig øl. Ser veldig frem til å ta turen å smake på andres hjemmebrygg, og kanskje få litt inspirasjon. Hørte noen rykter om at beer brew 30 2.0 skal vises frem. Noen som kan be-/avkrefte dette?
 
Angående tilbakemelding på mottatt påmeldt øl. Tirsdag 6. mars fikk jeg en mail med bekreftelse på mottatt øl. De 2 andre ølene som ble sendt til en annen plass og som er utlevert 7. mars har jeg ikke fått tilbakemelding på. Er dette pga stort arbeidspress, eller er det noe annet som gjør det?
 
Ser ut som de sist mottatte ølene ikke hadde fått bekreftelse. De som fortsatt mangler bekreftelse, bør ta kontakt med konk-spm@norbrygg.no.
 
Trenger man å stille med glass, de som stilelr i PF? Eller har alle besøkende sitt eget glass i lik stil som Nærbø-festivalen? :)
 
Aleksander_B skrev:
Trenger man å stille med glass, de som stilelr i PF? Eller har alle besøkende sitt eget glass i lik stil som Nærbø-festivalen? :)

Martin H skrev:
Stiller deltakere i publikums favoritt med egne glass? Hadde vert kjekt å vite om vi må kjøpe en eske med plastglass.
Jeg har sett etter, men fant ingenting om dette.

Morten K. Agerup Myhr skrev:
Det gjestene mottar når de har betalt sin hundrelapp er - nettopp: et plastglass! :)

MVH

Morten M
 
I år legger Norbrygg for første gang ut billetter på forhåndssalg. Salgsstart er 14. mars kl 22.00 på https://www.deltager.no/norbrygg-nm2012. Betaling skjer online gjennom DNB sin betalingsløsning, og du kan bruke både kredittkort og bankID i kombinasjon med Bankaxess. Årets priser er kr 150 for medlemmer og kr 200 for ikke-medlemmer. Se lenken over for detaljer.

Billetten, eller rettere sagt betalingskvitteringen, må skrives ut og er personlig. Skriv ut kvitteringssiden, eller lagre siden og skriv ut senere.
Edit: Man kan fra nå se bort fra at billettene er personlig bundet. (21.03.2012)

Du kan kjøpe to billetter per salgstransaksjon og vil ved bestilling bli bedt om å oppgi navn på dem du kjøper billetten til. Hvis du vil bestille flere billetter må du besøke betalingssiden på nytt.  Ikke alle tilgjengelige plasser selges i denne omgangen.

Avhengig av pågangen er det derfor mulig at det kommer en neste runde med forhåndssalg. Vær likevel på den sikre siden og kjøp billett umiddelbart etter salgsstart. Bekreftede deltakere i Publikums Favoritt og deres påmeldte gjester trenger ikke kjøpe billetter.

Bare en liten påminnelse. ;)
 
Den står bare og henger når jeg skal sjekke ut her, dette er jo nesten som billettservice før store konserter :)

edit: Det gikk greit til slutt :)
 
Dette påmeldingsystemet fungerte veldig bra. Tror dette er et positivt tiltak  :skitbra:
Litt rart at jeg måtte melde på kun to og to.  :jaha:
Vi er en liten vennegjeng som skal innover og jeg fikk da ansvaret med å få meldt på alle sammen, men det gikk jo bra til slutt!

Takk for innsatsen dere legger ned! Vi gleder oss!
 
Jens Martinsen skrev:
Dette påmeldingsystemet fungerte veldig bra. Tror dette er et positivt tiltak  :skitbra:
....
Takk for innsatsen dere legger ned! Vi gleder oss!
Helt enig her og.
Godt å vite at billetter er på plass før folk drar innover.
I år er noen med via PF og noen via  bestillte billetter :)
I fjor ble vi "sittende fast" i køen utenfor, og endte på Håndverkerstuene. Fint der og, men ikke helt som planlagt :)
 
Takk for ros. :)

Det var helt åpenbart at vi måtte ta i et tak i år for å gjøre arrangementet lettere tilgjengelig for hjemmebryggerne selv, og det ser ut til å fungere bra så langt. 189 billetter, and counting!
 
Må legge til at løsningen fungerte fint den, etter å ha plundra litt her ser jeg at det er javaen på den første maskinen jeg prøvde med som forårsaket problemet, så betalingsbiten funka ikke. Gikk brillefint på en annen maskin.

Som en av de som møtte opp rett før åpning i fjor men ikke kom inn setter jeg også stor pris på at det er mulig med forhåndsbestilling i år :)
 
Jeg skal kjøpe billetter til meg selv og 4 amerikanere. De er lite interesserte i å få norske mailer i innboksen. Kan jeg bruke min egen epost adresse for alle sammen?
 
Deilig og ha billetten i boks ja! Gleder meg til en hel kveld med høsting av brygge erfaringer fra medbryggere. Og selvsagt smake på mange spennende øl!  :biersmile:
 
Tilbake
Topp