NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Hadde egentlig tenkt å brygge til helgen (må bruke utekran til kjøling, og i helgen blir det endelig plussgrader).
Planen var å prøve på 2 brygg, og har så smått begynt å gruble.
Med det påmeldingstempo som er nå, begyner jeg å bli redd for at jeg ikke kan gruble mye lengre.

Er det mulig å endre øltype og navn etter påmelding?

Bård S
 
Bård S skrev:
Er det mulig å endre øltype og navn etter påmelding?

Bård S

Noen dager før selve NM vil alle påmeldte deltakere i PF få en mail for å få bekreftet eller justert de siste detaljene. Det du spør om vil altså være mulig.
 
Synd, jeg hadde en stout lagret med tanke på konkurranse, men på feil type flaske  :jaha: Vellagret og fin, men da får jeg kose meg med dem sjøl, da :idea:! Og så må jeg kjøpe øl på "riktig" flaske om jeg skal prøve meg igjen.
 
Bård skrev:
:help:
Ingen svar på mitt spørsmål?
(på andres vegne selvfølgelig)
:help:

Ja, du kan også ta med kontoutskrift dersom du ikke har oblat. Det bør gå fint :)
 
Vi har fått utallig mange påmeldinger til Publikums Favoritt på skarve halvannet døgn, som gjør at vi nå har måttet stenge påmeldingen.

I løpet av uken vil vi se gjennom påmeldingene og vurdere om vi kan ta inn flere deltakere. I det øyenmed vil vi derfor åpne påmeldingsskjemaet igjen i kveld kl 22.00, og de som melder seg på da havner på 'ventelisten', i rekkefølge av mottatte påmeldinger.
 
Peter T skrev:
John P skrev:
Jeg har selvsag bare spart 4 flakser til nm, og fikk se reglene nå, og det står at man må spare 3 flasker hvis man går videre til skandinavisk mesterskap. Kan man ikke stille da?
Jeg tror det er frivillig å stille i skandinavisk. Selvfølgelig litt kjedelig om man vinner, men men.

Jeg har også kun spart 4 flasker av hver til NM, Når det står i reglene at man skal ha 3 flakser i tillegg til de som sendes til -NM, - vil det bli betraktet som brudd på reglene hvis man deltar med kun en flaske igjen hjemme?
 
aagebe skrev:
Jeg har også kun spart 4 flasker av hver til NM, Når det står i reglene at man skal ha 3 flakser i tillegg til de som sendes til -NM, - vil det bli betraktet som brudd på reglene hvis man deltar med kun en flaske igjen hjemme?

Nei, det regnes ikke som brudd på reglene.
 
Blir det noe forhåndssalg av billetter, så langvegsfarende og andre spesielt interesserte er garantert å komme lenger enn til ei kø utenfor kanonhallen?
 
gustavf skrev:
Blir det noe forhåndssalg av billetter, så langvegsfarende og andre spesielt interesserte er garantert å komme lenger enn til ei kø utenfor kanonhallen?

Det er sannsynlig at det blir forhåndssalg. Planen er å annonsere et spesifikt tidspunkt til når salget starter, slik at alle her på forumet har lik forutsetning til å kjøpe (etter førstemann til mølla-prinsippet). Vi tenkte å selge en god del billetter gjennom forhåndssalg, og overlate en del kapasitet til dørsalg. Detaljene er ikke helt på plass ennå.

Vi vil ihvertfall unngå scenariet du skisserer her.
 
Forslag: Før 19:00 kan alle Norbrygg-medlemmer komme inn, om de viser for seg gyldig medlemskort.
Enkelt - og greit.
Om du ikke har gyldig medlemskort, eller ikke klarer å karre deg til kanonhallen før 19:00 - må du belage deg på å stå i kø.
 
Hørtes ut som en veldig bra ide  :ilike:. Som vanlig skal jeg en tur innom ølfestivalen i København i år, og der har de forhåndssalg av billetter for de som ønsker det. De som har kjøpt på forhånd kommer inn 1 time før alle de andre. Dette fungerer veldig bra da det løser alle problemer med kø inn.
 
Eduard skrev:
Vi har fått utallig mange påmeldinger til Publikums Favoritt på skarve halvannet døgn, som gjør at vi nå har måttet stenge påmeldingen.

I løpet av uken vil vi se gjennom påmeldingene og vurdere om vi kan ta inn flere deltakere. I det øyenmed vil vi derfor åpne påmeldingsskjemaet igjen i kveld kl 22.00, og de som melder seg på da havner på 'ventelisten', i rekkefølge av mottatte påmeldinger.

Hva skjer videre her?
Vi var tydeligvis "sent ute" og meldte oss på med to brygg i går, som vi har planer om å brygge til uka.
Vi tapper normalt på flaske pga fordeling mellom flere bryggere, men hadde tenkt å tappe på fat til PF for å forenkle jobben.

Lurer derfor på om det er noen ide når man får vite om man faktisk kommer med, eller om vi må vente til noen trekker seg?
 
ØysteinM skrev:
Eduard skrev:
Vi har fått utallig mange påmeldinger til Publikums Favoritt på skarve halvannet døgn, som gjør at vi nå har måttet stenge påmeldingen.

I løpet av uken vil vi se gjennom påmeldingene og vurdere om vi kan ta inn flere deltakere. I det øyenmed vil vi derfor åpne påmeldingsskjemaet igjen i kveld kl 22.00, og de som melder seg på da havner på 'ventelisten', i rekkefølge av mottatte påmeldinger.

Hva skjer videre her?
Vi var tydeligvis "sent ute" og meldte oss på med to brygg i går, som vi har planer om å brygge til uka.
Vi tapper normalt på flaske pga fordeling mellom flere bryggere, men hadde tenkt å tappe på fat til PF for å forenkle jobben.

Lurer derfor på om det er noen idé når man får vite om man faktisk kommer med, eller om vi må vente til noen trekker seg?

Jeg kommer til å trenge litt tid til å pønsje all data inn i et regneark og se hvordan forholdet deltakere vs brygg er. Planen er å få gjort dette i løpet av neste uke, slik at alle får svar før neste helg.
 
Eduard skrev:
Jeg kommer til å trenge litt tid til å pønsje all data inn i et regneark og se hvordan forholdet deltakere vs brygg er. Planen er å få gjort dette i løpet av neste uke, slik at alle får svar før neste helg.

Supert :)
Da har vi det ihvertfall flr tapping så vi kan betemme fat eller flaske avhengig av resultatet blir.
 
Tilbake
Topp