NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Kristian L skrev:
Er man noe nærmere informasjon om inngangspenger? Både for Norbryggmedlemmer og andre besøkende?

Nesten snarere enn du aner. Jobber med saken denne helgen. :)
 
Stiller deltakere i publikums favoritt med egne glass? Hadde vert kjekt å vite om vi må kjøpe en eske med plastglass.
Jeg har sett etter, men fant ingenting om dette.
 
Legger meg på listen over folk som ønsker info om forhåndsbestilling, evt prioritering av norbrygg / norøls medlemmer.
 
Var det ikke noe om en frist for når man kan endre de siste detaljene rundt pfkonken? Hvor får jeg gjort de siste endringene?
 
Var det ikke noe om en frist for når man kan endre de siste detaljene rundt pfkonken? Hvor får jeg gjort de siste endringene?
 
Siste endringer rundt PF-konken: send mail til meg. :)

Forhåndssalg: i kveld sendes det ut info om dette!
 
cral skrev:
Kvelden kom - og gikk.

Info? Niks.. :(

Det er akkurat blitt sendt ut informasjon til alle deltakere på forumet. Dette måtte gjøres i mange små puljer, så du har muligens fått melding som en av de siste.
 
Det ble litt databasetrøbbel underveis så kanskje noen ikke har fått. Men kan skrive det her da:

I år legger Norbrygg for første gang ut billetter på forhåndssalg. Salgsstart er 14. mars kl 22.00 på https://www.deltager.no/norbrygg-nm2012. Betaling skjer online gjennom DNB sin betalingsløsning, og du kan bruke både kredittkort og bankID i kombinasjon med Bankaxess. Årets priser er kr 150 for medlemmer og kr 200 for ikke-medlemmer. Se lenken over for detaljer.

Billetten, eller rettere sagt betalingskvitteringen, må skrives ut og er personlig. Skriv ut kvitteringssiden, eller lagre siden og skriv ut senere.
Edit: Man kan fra nå se bort fra at billettene er personlig bundet. (21.03.2012)

Du kan kjøpe to billetter per salgstransaksjon og vil ved bestilling bli bedt om å oppgi navn på dem du kjøper billetten til. Hvis du vil bestille flere billetter må du besøke betalingssiden på nytt.  Ikke alle tilgjengelige plasser selges i denne omgangen.

Avhengig av pågangen er det derfor mulig at det kommer en neste runde med forhåndssalg. Vær likevel på den sikre siden og kjøp billett umiddelbart etter salgsstart. Bekreftede deltakere i Publikums Favoritt og deres påmeldte gjester trenger ikke kjøpe billetter.
 
Eduard skrev:
Det ble litt databasetrøbbel underveis så kanskje noen ikke har fått. Men kan skrive det her da:

Litt databasetrøbbel... Våknet opp til drøyt 180 meldinger i mailboksen min. ;D
 
Gahr skrev:
Eduard skrev:
Det ble litt databasetrøbbel underveis så kanskje noen ikke har fått. Men kan skrive det her da:

Litt databasetrøbbel... Våknet opp til drøyt 180 meldinger i mailboksen min. ;D

Det betyr bare at du også må komme deg til NM i år :)
 
Er man Gud, så er man Gud.
Med det utgangspunktet synes jeg 180 meldinger er i underkant.  ;)
 
Tilbake
Topp