NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Spør igjen da det virker som at det er flere som kan være noe usikre:
Vil det bli lagt ut en "innlevering-av-flasker-guide-for-dummies"? (Leste om denne i NM 2010, men fant den ikke)
 
Det står litt her
http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/78/530-forhandsinformasjon-for-deltakere
 
Pågangen i fjor var enorm. Jeg tror kun halvparten av de oppmøtte kom inn.

Vil arrangementet utvides i år, eller skal det fremdeles holdes i relativt beskjedne rammer?
 
Aleksander_B skrev:
Spør igjen da det virker som at det er flere som kan være noe usikre:
Vil det bli lagt ut en "innlevering-av-flasker-guide-for-dummies"? (Leste om denne i NM 2010, men fant den ikke)

Det vil bli gitt god informasjon om hvordan man skal merke og sende inn ølene. Detaljene rundt neste års NM er ikke helt klare, men så lenger du har et tilstrekkelig antall 0,33-flasker av nevnte type, uten noen merker på korken eller noen etikett, har du det du trenger.
 
Står nøytral kork uten merking. Betyr det at mine flasker som er korket med rød korker er ikke godkjente eller gjelder det bare om det er logo etc på de?
 
Fargede korker går bra, så lenge det ikke er logoer, skrift eller andre kjennemerker på dem.
 
Det er mulig det er nevnt tidligere, men hva er siste frist for innlevering av brygg til konkuransen? Og hvor mange brygg kan man levere pr klasse?
 
Nå skal bryggene til NM brygges. Muligens noe forsinket, men håper på det beste.
Når kommer ledelsen med endelige frister og "innleverings-guide for nybegynnere"?
Føler at det nærmer seg med stormskritt nå.
 
Du kan være med i flaskekonkurransen og etikettkonkuransen bare ved å sende inn flasker og etiketter.
Publikumsfavoritt er jo nødt til å deles ut, men det er ingen ting i veien for at du kan få noen andre til å gjøre det.
 
Jeg jobber denne uken med forberedelsene til NM2012. Mer informasjon forventes snart på nettsidene våre, men imens vil jeg oppfordre alle til å brygge øl til Publikums Favoritt. Vi deler ut gjeve premier (fin førstepremie og igjen masse små 9-litersfat), og dessuten sikrer deltakelse i PF adgang til arrangementet. ;)
 
Har det vært vurdert om man skal forhåndsselge billetter til deltagere i falskekonkurransen og/eller Norbrygg medlemmer?
Mitt inntrykk av fjorårets arrangement var at det var vel så mye et student-vorspiel som et brygger-treff.
 
ØysteinM skrev:
Har det vært vurdert om man skal forhåndsselge billetter til deltagere i falskekonkurransen og/eller Norbrygg medlemmer?
Mitt inntrykk av fjorårets arrangement var at det var vel så mye et student-vorspiel som et brygger-treff.

Ja, vi har vurdert det og kommet frem til at det blir veldig aktuelt for i år. Jobber med saken i løpet av disse ukene og prøver å få på plass noe så snart det lar seg gjøre. Men uansett: PF-deltakere sikrer seg adgang uansett ;)
 
Tilbake
Topp