NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Flott! da er det sikkert noen som blir glad hvis noen har en billett til over på lørdag pågrunn av sykdom etc...
 
Aleksander_B skrev:
FHjermstad skrev:
Dere loggfører data hvem som er inne og det ser de ikke spesielt positivt på tror jeg.
Akkurat dette er vanlig i de fleste norske foraer.
;)Nå blander du vel kortene litt. Du kan selv velge å uttale deg og dessuten kan du også velge i nesten alle foraer og være anonym.
 
Det er jo bare å ringe Datatilsynet og spørre. Jeg kan ikke se at de skulle ha problemer med det, da det ikke lagres noe info og det heller ikke registreres når man forlater lokalet. Prøvde å google det, men fant ingenting, bortsett fra at The Gathering ser ut til å gjøre det samme, altså selge personlige billetter med navn som sjekkes mot legitimasjon. Blir det ikke vanskelig å forhindre billettjuks hvis kontrolløren ikke sjekker opp mot gjesteliste og id?
 
Det viktigste er jo bare at det står noe på billetten som kan identifisere selve billetten, slik at den ikke kan "gjenbrukes". Om dette er et navn, nummer eller lignende er jo likegyldig så lenge personen kan bekrefte at de er myndig.
 
Der var all infoen sendt ut på mail. Nok en gang: bra jobba!
Neste år er vi mye tidligere ute med alt eller hva? Tenker meg at det er høye skuldre og mye stressvette blant styremedlemmene for tida.  :)

Vil gjerne få uttrykke min takknemlighet for at dere orker å ta på dere dette. Ser virkelig frem til lørdagen, og har bare dere som jobber på dugnad å takke for det.

Bård
 
Bård skrev:
Tenker meg at det er høye skuldre og mye stressvette blant styremedlemmene for tida.  :)

Hver gang lurer jeg selv på hvorfor jeg hvert år bruker opp all fritiden min i nesten en måned. Men så gjennomføres endelig arrangementet, og får jeg svar på spørsmålet.  :yes:

"I love it when a plan comes together."

a-team_1248891c.jpg
 
Oida, hva er det jeg ser, en ledig billett etter at en kjøper trakk seg?

Førstemanntilmølla!

EDIT: Da var den billetten solgt. :)
 
Eduard skrev:
Bård S skrev:
Er det mulig å endre øltype og navn etter påmelding?

Bård S

Noen dager før selve NM vil alle påmeldte deltakere i PF få en mail for å få bekreftet eller justert de siste detaljene. Det du spør om vil altså være mulig.

Er det "noen dager før selve NM" snart?
Jeg har behov for å bytte navn på medbrygger/venn, og vil sikre at vi ikke får en person som blir stående utenfor.
 
Hei,

Denne mailen ble sendt ut lørdag 25. februar kl 14:54. Etter det har jeg sendt ut noen mail til enkeltpersoner siden jeg ennå manglet vesentlig informasjon. Send meg gjerne mail på eduard@norbrygg.no for å bytte navn på medbrygger/venn, men absolutt seneste frist er fredag kl 21. ;)
 
Lykke til alle sammen, både deltakere og arrangører. Håper å komme meg til Tigerstaden neste år og delta.
 
Ja lykke til alle sammen og have fun. Dere får konkurranse fra meg neste år, så sørg for å vinne mens dere kan hehe ;-)
 
På bakgrunn av en liten operasjon er det ikke sikkert at alle billettene jeg har kjøpt blir brukt. Dette vites ikke før i morgen. Mulig å selge/gi bort billettene i morgen? Eller må dette ordnes i dag? Aldri vært på NM før, er det nok sitteplasser og slikt dersom man skal begi seg på nm iført krykker og godt mot?
 
Tilbake
Topp