Det er muligt å slå av den 9 min innstillingen.Bruker pakkevekt fra Jula. Den er i utgangspunktet for maks 60 kg men kan stilles inn for 120 kg. Maks måletid er 9 minutter. Funker nogen lunde greit. Når det er behov for veiing i mer enn 9 minutter (skylling her), er det lett å glemme at vekta må skrus av og på.
Seff, satt til 0 min, vil den ikke skru seg av. Burde vel forstått såpass....Det er muligt å slå av den 9 min innstillingen.
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Problemet er etter mesking/skylling. Da er volumet av vannet mer pga temperaturen, så det blir vanskelig å måle .Jeg har 36l kjele fra Bryggselv. Den er veldig enkel siden grunnflaten er ganske nærme 1000 cm^2. Dvs at 1cm i gryta = 1 liter. Da er det lett å måle fra toppen med en tommestokk for å vite hvor mye man har. Er nøyaktig nok og slipper å lempe på vekt osv.
Problemet er etter mesking/skylling. Da er volumet av vannet mer pga temperaturen, så det blir vanskelig å måle .
Jeg har 36l kjele fra Bryggselv. Den er veldig enkel siden grunnflaten er ganske nærme 1000 cm^2. Dvs at 1cm i gryta = 1 liter. Da er det lett å måle fra toppen med en tommestokk for å vite hvor mye man har. Er nøyaktig nok og slipper å lempe på vekt osv.