• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Noen som har en "ut på tur co2" til corneliusfat til salgs? Haster :)

Kan jo prøve med en sodastream patron. Jeg bruker det på det ene fatet mitt. Enkelt og greit. Holder litt lengre enn en liten co2 patron og tar ikke all verdens plass. :)
 
Hei Håland,
Hva slags overgang bruker du for å matche Sodastream flaskene? Må da også ha regulator ++? Kunne du tatt deg bryet til en stykkliste for dette?

(Jeg har ut på tur løsning pt, men ønsker noe bedre)

mvh
Rune
 
Skal sjekke når jeg kommer hjem. Men eg har to varianter. Den ene krever en ombygging av fatet den andre kobler du enkelt og greit opp med noen overganger og slanger. Ingen regulator på den, bare gir den et lite støt med CO2 for å drive brygget ut. Veldig enkelt og greit, litt hjemmelaget system, som eg fikk fra en kompis. Skal prøve å legge ut bilder også :)
 
runeme skrev:
Hei Håland,
Hva slags overgang bruker du for å matche Sodastream flaskene? Må da også ha regulator ++? Kunne du tatt deg bryet til en stykkliste for dette?

(Jeg har ut på tur løsning pt, men ønsker noe bedre)

mvh
Rune

Lund Teknik har overganger fra sodastream til standard CO₂ gjenger, og en liten regulator. kanskje det finnes tilsvarende i norske butikker også?
 
Kun for å trykke ut øllet (ikke for å karbonisere), så tror jeg at jeg kjører en hjemmemekk. En sodastream (450 kroner), litt slange og en Cornelius plugg så tror jeg at det skal fungere rimelig greit. Er jo også en sikkerhetsventil på sodastream (i tillegg til Cornelius). Mulig et der noe slikt Håland har laget?

mvh
Rme
 
Tilbake
Topp