Hestedosen med diacetyl på dommerkurset i Trondheim sitter nesten igjen enda ;D Jeg synes at jeg hadde et godt læringsutbytte av feilsmakene.gustavf skrev:Jeg synes ihvertfall det er nesten umulig å kjenne igjen diacetyl og andre smaker uten å ha fått dem isolert. (Jeg forstod det slik at dere fikk gjort dette på kurset i Trondheim.)
HansOB skrev:"Lads'n Laidis!" :biersmile:
Drister meg til en en liten etterlysning vedrørende mulig dommerkurs i Bergen.
- Har det ærverdige styre drøftet mulighetene for å opplyse, oss som lever i det ytterste mørke, om mulighetene for å sette opp ett dommerkurs her i vest?
Tilbudet om kursrom står fortsatt ved lag, men tiden frem mot sommer og sol fylles fort opp med planlagte bryggerøkter, ølfestivaler, kvinnfolk, seiling og andre pengesluk så om kommiteen for "krus & chonpheransier" har muligheter for å besvare hendvendelsen med et utvetydig tja, nja, muligens, ja eller nei (stryk det som ikke passer) og et par ønskedatoer så kan (om man ønsker) jeg sette igang prosessen med booking av lokaliteter & saltstenger?
Hadde vært trivelig om dette kunne kommet i stand før høstens Bjorleik sånn at de nyvaskede dommerspirer fikk anledning til å utøve sin ervervede chompetainsè i det høyværdige arrangement i huset hvor den noble gentlemansschport dobbeltsculler med styrmann samles.
Schåll!
Hans O.
HansOB skrev:Tilbudet om kursrom står fortsatt ved lag, men tiden frem mot sommer og sol fylles fort opp med planlagte bryggerøkter, ølfestivaler, kvinnfolk, seiling og andre pengesluk så om kommiteen for "krus & chonpheransier" har muligheter for å besvare hendvendelsen med et utvetydig tja, nja, muligens, ja eller nei (stryk det som ikke passer) og et par ønskedatoer så kan (om man ønsker) jeg sette igang prosessen med booking av lokaliteter & saltstenger?
jon gjerde skrev:Om det blir øldommerkurs i Bergen (eller på Voss), så vil jeg gjerne være med. Reiser gjerne lenger for å få med meg dette og... :yes:
mvh Jon Gjerde
Trygve skrev:jon gjerde skrev:Om det blir øldommerkurs i Bergen (eller på Voss), så vil jeg gjerne være med. Reiser gjerne lenger for å få med meg dette og... :yes:
mvh Jon Gjerde
Tenker det er 4-5 stykker fra Krokeide Aktiebryggeri som blir med også....?