1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Norbrygg bytter medlemssystem i løpet av våren

En tråd i 'Styret informerer' startet av gustavf, 23 Mar 2013.

1. Thorvald

Thorvald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei,

Hva var det gamle navnet og kontonr på den gamle kontigenten? Trodde jeg hadde betalt, men må sjekke opp i nettbanken og der er det så mange regninger som er betalt  :'(

2. tfheen

tfheen
    Expand Collapse
    Administrator

Gammelt kontonummer er 5010 05 22117 og heter antakeligvis enten Mamut eller Medlemsservice.

3. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

De som har fått faktura ved en feil, kommer til å få beskjed per e-post i løpet av dagen med informasjon.

4. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dukket ikke opp en faktura. Du er ikke helt ferdig med faktureringen enda, eller?

5. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Dersom du ikke har fått faktura, tar du kontakt med medlem@norbrygg.no. Jeg er rimelig sikker på at noen medlemmer har blitt borte i de manuelle rutinene og derfor ikke har blitt registrert skikkelig.

6. Bernts

Bernts
    Expand Collapse
    Registrert bruker

hvor finner jeg Giroen for 2015?

RETBergen liker dette.
  7. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Blir sendt ut i løpet av uke 1 står det i en annen tråd. Hypersys/mail antar jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. arefsahl

arefsahl
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Bare å logge inn på norbrygg.hypersys.no så finner du fakturaen din. Etter hva jeg har lest, er det viktig å bruke samme e-postadresse begge steder om det er første gang du logger inn på hypersys. Mener du må lage ny bruker der, ergo ikke samme passord som på forumet.

Del denne siden