Norbrygg bytter medlemssystem i løpet av våren

Hei,

Hva var det gamle navnet og kontonr på den gamle kontigenten? Trodde jeg hadde betalt, men må sjekke opp i nettbanken og der er det så mange regninger som er betalt  :'(
 
Gammelt kontonummer er 5010 05 22117 og heter antakeligvis enten Mamut eller Medlemsservice.
 
gustavf skrev:
Jeg har sendt ut faktura til et betydelig antall medlemmer i kveld. Dessverre ser det ut til at noen som har betalt kontingent i vår ikke er registrert med riktig periode og derfor har fått ny faktura, selv om de har gyldig medlemsskap til våren 2014.

De som har fått faktura ved en feil, kommer til å få beskjed per e-post i løpet av dagen med informasjon.
 
borander skrev:
Dukket ikke opp en faktura. Du er ikke helt ferdig med faktureringen enda, eller?

Dersom du ikke har fått faktura, tar du kontakt med medlem@norbrygg.no. Jeg er rimelig sikker på at noen medlemmer har blitt borte i de manuelle rutinene og derfor ikke har blitt registrert skikkelig.
 
Blir sendt ut i løpet av uke 1 står det i en annen tråd. Hypersys/mail antar jeg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hvor finner jeg Giroen for 2015?
Bare å logge inn på norbrygg.hypersys.no så finner du fakturaen din. Etter hva jeg har lest, er det viktig å bruke samme e-postadresse begge steder om det er første gang du logger inn på hypersys. Mener du må lage ny bruker der, ergo ikke samme passord som på forumet.
 
Tilbake
Topp