Det blir mulig å hente innenfor en tidsramme på 2 timer søndag. Nøyaktig når har jeg ikke i hue, men alle deltakerne vil få beskjed i elektronisk format. (hvis du fikk mailen som gikk i 17-tiden i dag da)Hvordan er det med nedrigging? Skjer dette på søndag morgen eller må vi ta det lørdag etter arrangementet?
Et lite spørgesmål angående gratisbilletter. Jeg kan ikke se et felt på Velsmakt sine sider om hvor jeg kan plotte inn navn. Er jeg blind?
Gratisbillett? De eneste som får det er en delegasjon fra den polske hjemmebryggerforeningen. Alle andre må jobbe for det. Enten som frivillig, arrangør eller som "perks" for nok øldommerpoeng. Du kan derimot ha med deg medbryggere. Send en epost til PF@norbrygg.no, så ordner det seg.Et lite spørgesmål angående gratisbilletter. Jeg kan ikke se et felt på Velsmakt sine sider om hvor jeg kan plotte inn navn. Er jeg blind?
Nei, jeg er i alle fall litt selektiv på øltyper, ber om lite i glasset - og påfyll når ølet er godt. Hadde vel vært mindre restriktiv på eget inntak hvis jeg ikke skulle servere og rigge ned etterpå.Regner du med at man smaker alle ølla da?
Jeg vil faktisk heller ha 20 -30 øl a 1 dl enn 100 fingerbøller
Det er helt riktig, det er det jeg sikter til. Fordi hvert brygg tillater jo én brygger, én medbrygger og en gjestebillett. Men hvor plotter jeg inn gjestebilletten?I reglene for påmelding står det at "Det gis gratisbillett til bryggeren/bryggerne samt til en gjest pr brygg", jeg gjetter at det er gratisbillett til denne gjesten Mats sikter til. Vi har også tolket det som at denne personen ikke trenger å være medbrygger.
For å sette det litt i perspektiv, på IKT-NM sist nå smakte jeg på 90% av alt ølet fordi det var vanskelig å holde seg unna ting når nivået(i mine øyne var skyhøyt). Og la meg si, dæven døtte sykkelstøtte, det var LITT av en jobb. Sjåføren vår var ganske lattermild i tekstmeldingene dagen etterpå. Pomfri i hele bilen og skravling på høytgir ut av en annen verden. Så skal man klare å komme seg gjennom 100+ øl? Neppe. Bør man prøve? Neppe.Regner du med at man smaker alle ølla da?
Jeg vil faktisk heller ha 20 -30 øl a 1 dl enn 100 fingerbøller
Fordi det ikke var nok øl-nerder der. Skulle tro det var nok nerder på IKT-NM, men dengang ei.Den var sykt god! Men hvorfor vant han ikke?