Norsk ølfestival 2019 - lørdag 26. januar 2019 i Eventhallen i Oslo

Einar Michelsen

Norbrygg-medlem
På tide å forberede seg?

https://norbrygg.no/2018/11/19/norsk-olfestival-2019-tidligere-publikums-favoritt/

https://www.facebook.com/events/303189443743077/?ti=ia

9c6d76367ef80bb92d2265979ce8599b.jpg
 
Endelig et navn på arrangementet som gjør at vi nå slipper at en sider vinner og at en mjød kanskje vinner... Men fra spøk til alvor så liker jeg det nye navnet. Publikumsfavoritt er mer en typebetegnelse for min del, en konkurranseform. Etter å ha hatt ett år med katastrofalt overkarbonert øl og ett år som "funksjonær" på Norbrygg Oslo sin stand så tror jeg jaggu jeg er klar for å stille med flere øl til og med. Det blir ihvertfall et fat med Colab'n jeg brygget med @Oberstbräu Vår Scottish wee heavy som ble tatt relativt godt imot på klubbmesterskapet i Oslo.
 
Har ikke tenkt på det før, men «Pulikums favoritt» må jo ha fremstått som ganske kryptisk for uinvidde. Dette nye navnet kan dra inn mer folk!
Men kanskje være litt obs på at noen kan forvente noe oktoberfest-aktig med ølbærende damer og hele greia.
 
Har ikke tenkt på det før, men «Pulikums favoritt» må jo ha fremstått som ganske kryptisk for uinvidde. Dette nye navnet kan dra inn mer folk!
Men kanskje være litt obs på at noen kan forvente noe oktoberfest-aktig med ølbærende damer og hele greia.
Ja hvis du forventer litersglass og dirdl-damer så blir du nok skuffa ja. Ser for meg han stakkarn som står der og får servert sin første desiliter... hehehe
 
Har ikke tenkt på det før, men «Pulikums favoritt» må jo ha fremstått som ganske kryptisk for uinvidde. Dette nye navnet kan dra inn mer folk!
Men kanskje være litt obs på at noen kan forvente noe oktoberfest-aktig med ølbærende damer og hele greia.

Er det mulig å få inn mer folk da ?, var der i år og det var jo stappfullt.

Men enig at nye navnet høres bedre ut
 
Jeg er enig at det nye navnet vil favne bredere. Samtidig bør det vel også opplyses om hva slags type arrangement det er, og kanskje kunne det kanskje stå med liten skrift et sted at arrangementet er det samme/erstatter det som tidligere var kjent som Publikums favoritt. Vi vil jo heller ikke miste dem som var faste gjester på PF uten å være aktive i Norbrygg.
 
Påmelding for bryggere er tilgjengelig ser jeg.

Kjøres det samme regler som i fjor mtp. Gratisbilletter til medbrygger og antall gjester pr brygg?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp