Norsk ølfestival 2019 - lørdag 26. januar 2019 i Eventhallen i Oslo

OK. Det var den ene stemmen jeg trengte for å vippe over til Yay

Da blir det "VossaBREIK - et sykt, godt øl"

Dette helt greit å bare la dine aller beste venner (feks jeg) smake, og så koble fra ølet og ta det med hjem igjen nesten fullt. Jeg måtte gjøre det med en Lambic i fjor. Den er med i år, hakket bedre.
 
Utrolig bra at standen jeg er med på står rett ved og tilfeldigvis elsker lambic. Gleder meg ...blir en kjempekveld.
D': at jeg ikke får vært med i år selv er en tragedie. Det høres så vanvittig bra ut, er en pjusk liten gutt i helga, om ikke hadde jeg vært der på sekundet.

Men, vi i KSHB har litt krise med transport, er det noen som kan få fraktet bort en keezer? Vi kan gi gratisbillett mot hjelpen, evt. en sekk eller to med malt, flasker eller you name it.
 
D': at jeg ikke får vært med i år selv er en tragedie. Det høres så vanvittig bra ut, er en pjusk liten gutt i helga, om ikke hadde jeg vært der på sekundet.

Men, vi i KSHB har litt krise med transport, er det noen som kan få fraktet bort en keezer? Vi kan gi gratisbillett mot hjelpen, evt. en sekk eller to med malt, flasker eller you name it.

Ser du svarte meg men regner med den var beregnet til alle i tråden. Jeg tar fly så jeg får ikke tatt med meg noe desverre.. men regner med at det er en medbrygger på forumet her som kan hjelpe
 
4026d35fd87cc0512de59f4de3550e39.jpg


Da kjører vi straks innover mot hovedstaden, destinasjon Scandic Helsfyr. [emoji41][emoji106][emoji108]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Noen som vet om man kan betale med kort/vipps på matserveringen i morgen?
Eller er det kontanter som teller?
 
Tilbake
Topp