LarsUlv
Norbrygg-medlem
OK. Det var den ene stemmen jeg trengte for å vippe over til YayFor vitenskapens skyld så sier jeg "go for it". Jeg ble nysgjerrig.
Da blir det "VossaBREIK - et sykt, godt øl"
OK. Det var den ene stemmen jeg trengte for å vippe over til YayFor vitenskapens skyld så sier jeg "go for it". Jeg ble nysgjerrig.
+1For vitenskapens skyld så sier jeg "go for it". Jeg ble nysgjerrig.
Hvis du har nok av det, så kunne det vært artig med en "etter lagring"-oppfølger neste år!OK. Det var den ene stemmen jeg trengte for å vippe over til Yay
Knallbra! Ser også at vi og @LarsUlv har et helt hjørne for oss selv. Bra jeg har med en rasteplass så så folk kan slå seg ned.Da er deltakerlisten ute. Slet litt med å få med alt i et innlegg, men PDF-ene det er linket til er brukbare. Anbefaler stor skjerm.
Deltakerliste Norsk Ølfestival 2019 - Norbrygg
OK. Det var den ene stemmen jeg trengte for å vippe over til Yay
Utrolig bra at standen jeg er med på står rett ved og tilfeldigvis elsker lambic. Gleder meg ...blir en kjempekveld.Dette helt greit å bare la dine aller beste venner (feks jeg) smake, og så koble fra ølet og ta det med hjem igjen nesten fullt. Jeg måtte gjøre det med en Lambic i fjor. Den er med i år, hakket bedre.
D': at jeg ikke får vært med i år selv er en tragedie. Det høres så vanvittig bra ut, er en pjusk liten gutt i helga, om ikke hadde jeg vært der på sekundet.Utrolig bra at standen jeg er med på står rett ved og tilfeldigvis elsker lambic. Gleder meg ...blir en kjempekveld.
D': at jeg ikke får vært med i år selv er en tragedie. Det høres så vanvittig bra ut, er en pjusk liten gutt i helga, om ikke hadde jeg vært der på sekundet.
Men, vi i KSHB har litt krise med transport, er det noen som kan få fraktet bort en keezer? Vi kan gi gratisbillett mot hjelpen, evt. en sekk eller to med malt, flasker eller you name it.
De tar kort.Noen som vet om man kan betale med kort/vipps på matserveringen i morgen?
Eller er det kontanter som teller?
De tar kort og kontant. Ikke vipps.Noen som vet om man kan betale med kort/vipps på matserveringen i morgen?
Eller er det kontanter som teller?
Noen jobber dugnad til sent på kveld for at vi skal få det bra.Glassene gikk akkurat i bilen
Sent fra min S60 via Tapatalk
Eisbock?KB98 er ankommet Kløfta for regruppering før morgendagens manøver.
100 liter øl er satt til kjøling over natten