• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny nettbutikk med bryggjeutstyr: bryggmaker.no

katla skrev:
Plecoo skrev:
Hei!! Har du noe pris på pumpene du tenker å ta inn??
Eri ferd med å lage et rims anlegg og trenger en pumpe til dette.
Størelser og kapasiteter er også greit om du kan oppgi??

Det blir 230V modeller av March 809 og March 815 i første omgang.      TIl March 809 får man også en større impeller som gjør at den såvidt jeg har forstått vil være lik 815. 

March 809 PL-HS/C:  http://www.marchpump.com/series-809-hs/
March 815 PL/C:  http://www.marchpump.com/series-815/

Pumpene er dyre i innkjøp.  De shippes med flyfrakt og jeg kjøper ikke så mange i slengen.    Priser på pumpene kjøpt som en enkelt del blir vel omlag 2100-2300 kr inkl mva og da kan du sikkert få den til samme pris på Ebay.  Jeg kommer imidlertid til å selge pumpene rimeligere  til de som kjøper et mer komplett anlegg av meg med kjeler, kraner, silbunn,  slanger og hurtigkoblinger - ei en slik pakke vil pumpene trolig komme på 1500-1700.     

Det er vanskelig å konkurrere med Ebay priser når varer skal fraktes fra USA og så skal man betale importkostnader og mva.  Pris på Ebay/amerikansk nivå vil du nok kanskje ikke finne hos meg - men jeg skal forsøke å ha deler inne slik at de som trenger det raskt kan få det uten å vente i ukesvis.    Og så tror jeg at kjele-konseptet mitt kanskje kan gi en viss kokelager en utfordring - og kanskje også en del andre leverandører av kjeler. 

March-pumper kommer vel fra England? Her er prisene jeg fikk fra fabrikk i August i fjor. Tror prisene gjelder for 1-10 pumper. Kvantumsrabatt ved bestilling av flere.

From: March May [mailto:Sales@marchmay.co.uk]
Sent: 9. august 2011 15:13
To: Erlendso
Subject: RE: Request for quotation

Hi,

Most people use the 809-PL-HS which is made from polysulphone (which allows it to go up to about 95-98oC)  and does a maximum of 21L/min with a shut valve head of 2.5m. The pump is also suitable for use with low concentration cleaning solutions such as Caustic Soda (Sodium Hydroxide). Please refer to us for any compatibility issues before purchase. It only has a low protection motor IP22, so you need to be careful that you don't spray it with water/beer/wort.

We keep the 809-PL-HS in stock. The price is £118.04 each. The part reference for the standard pump is P809-123-02.

The price for a 815-PL-C is £207.80.
Prices Excluding Delivery

If you require any further information please do not hesitate to contact me.

Kind Regards
Charlotte
 
neslekkim skrev:
ser du har litt fancy greier i rustfritt, men det meste er 1/2".
Kjelen min har en 3/4" innnvendige gjenger, har du en enkel overgang i RF som kan benyttes mellom den og den tredelte fullportkrana du har?

Hvor langt unna er du til å få ting i salg?, var endel fristende greier der gitt :)

Når eg har satsa på 1/2" på heile fjøla så er det fordi vår "norske" gjenger - BSP - funkar godt med dei amerikanske gjengene - NPT - i 1/2".    Ifølgje denne tabellen - http://pipeandhose.com/node/2 så ser det også ut til at 3/4" gjengene går OK - mens dei andre gjer det ikkje - så der lærte eg noko nytt - min instrumentrørleggjarkontakt har lært meg litt feil der ser det ut til.     Med OK betyr det ikkje at det er full klaff - men til bryggjebruk der det ikkje er enormt trykk går det vel bra.  

Overgang du treng er det lagt ved bilete av.

Eg reknar med at det blir opning litt over påske - hadde håpa at alle produkta skulle vera på plass men det vil dei ikkje vera - eg har noko under produksjon.  Og så kjem det ein forundringspakke frå junaiten som er 3. forsøk på nokre delar - dei to første forsøka sende leverandøren meg feil delar - så no får vi sjå om det er klaff.    Nettstaden må også bli ferdig og det er vel eit av dei springande punkta.   Men eg har alt mesteparten på lager og det eg kan få tak i lokalt i vårt land kan eg stort sett skaffa på ein dag eller to.   Så om du har hastverk skal eg kunna hjelpa deg pr. epost.   Send meg isåfall ein PM eller send e-post direkte til  epost adressa du finn på den foreløpige nettstaden http.//www.bryggmaker.no
 

Vedlegg

  • DSC_6758_800.jpg
    DSC_6758_800.jpg
    112,1 KB · Sett: 707
nais, har litt prosjekt med å bytte kran på speidelen, den har 3/4" gjenger, om det går i 1/2" resten er av mindre betydning, poenget helst er å få koblet på eksisterende uten å trikse.

De små pumpene du hadde der, kan man justere farta på de, eller gjør man det med kranen?, hva er ca pris på de?
 
Erlendso skrev:
March-pumper kommer vel fra England? Her er prisene jeg fikk fra fabrikk i August i fjor. Tror prisene gjelder for 1-10 pumper. Kvantumsrabatt ved bestilling av flere.

From: March May [mailto:Sales@marchmay.co.uk]
…

We keep the 809-PL-HS in stock. The price is £118.04 each. The part reference for the standard pump is P809-123-02.

The price for a 815-PL-C is £207.80.
Prices Excluding Delivery
…

Nei - dei eg prøvde henta eg frå USA.    Dei viste seg at dei  ikkje er godkjende i Europa - motorane var ikkje CE-godkjende og då kan eg ikkje selja dei.   Pumpene frå England er vel truleg godkjende men dei vert  nok såpass dyre når frakt kjem til at ein neppe vil selja noko særleg av dei til nokolunde oppegåande folk.  England og frakt har eg dårleg erfaring med - ein kan få frakta dobbelt volum/vekt fly-ekspress frå California til lågare pris enn halvparten med muldyr frå England - verkar som dei har eit system der det ofte er mange som skal slå på sine avansar.  

Eg ser no etter erstatning for March pumpene og har eit par i kikkerten som eg driv og sjekkar materialkvalitetar på - men det ser ut til å kunna ta nokre veker å få avklart dette.  Dei pumpene eg ser på har omlag same kapasiteten som 815 march pumpene har  - opptil ca. 1000 liter i timen med 2 meter løftehøgde.  Og så har dei ein del andre kvalitetar.     Ser ut som om dei kjem inn for testing i veka rett over påske.
 
neslekkim skrev:
nais, har litt prosjekt med å bytte kran på speidelen, den har 3/4" gjenger, om det går i 1/2" resten er av mindre betydning, poenget helst er å få koblet på eksisterende uten å trikse.

De små pumpene du hadde der, kan man justere farta på de, eller gjør man det med kranen?, hva er ca pris på de?

Går ut fra at det er dei små "speidel"-pumpene du har sett.  Dei er det fartsregulering på.  Dei er litt lite kraftige men kan brukast til mesking.  Men huset er dessverre i Bronse og eksakt kva blanding har eg ikkje fått vita anna enn at dei ikkje er direkte næringsmiddelgodkjende…    Eg kjøpte dei i haust for å bruka dei i mitt bryggeri nr 2 - pris hugsar eg ikkje men det var vel rundt tusenlappen++ med moms, frakt og fortolling.
 
Georg J. skrev:
Hei. Kommer du til å selge gjennomføringer til kjeler?   :)

Ja.  1/2"  av iallefall 2-3 typar:    Med ho-tilkobling på innsida og hann-tilkobling på utsida,  med hann på utsida og hann på innsida og så ei spesialkobling for termometergjennomføringar. 
 
Hei Katla,

jeg bruker pt-100 sensorer + pid i bryggeriet mitt. Et problem er å finne gjennomføringer som har gjenger som passer for disse. Har du anledning til å skaffe/få laget slikt?


For min egen del er det mest interessant med et endestykke for rør med 1/2" OD gjenger og gjenger som passer for sensoren. Da blir det lett å montere denne inline i rør. Men jeg ser også for meg at mange kan være interessert i gjennomføring for gryte.


EL12-PT100-2.jpg

http://www.ebay.com/itm/2m-Thermocouple-Temperature-Control-Sensor-PT100-EL12?item=200742044041&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7828102363623761167


EDIT: Midlertidig løsning for meg har vært å lime sensoren med TEC-7 på en kort stump 12mm kobberrør
EDIT: Endret ID til OD
 
EspenL skrev:
jeg bruker pt-100 sensorer + pid i bryggeriet mitt. Et problem er å finne gjennomføringer som har gjenger som passer for disse. Har du anledning til å skaffe/få laget slikt?

For min egen del er det mest interessant med et endestykke for rør med 1/2" OD gjenger og gjenger som passer for sensoren. Da blir det lett å montere denne inline i rør. Men jeg ser også for meg at mange kan være interessert i gjennomføring for gryte.

.. eg har litt same problemet med min PT-100 frå Auberins - den har M14 gjenger og eg har ikkje hatt tid til å sjå etter overgang enno (og heller ikkje bryggja).  (Auberins har rettnok også variant med 1/2" NPT, men kontaktane på auberins er litt vaklevorne/kjipe - for kjipe spør du meg.)  Spør ebay leverandøren kva slags gjenger det er på den du ser på - det har dei gløymt å opplysa om  og send det til meg i en PM eller på  salg@    så skal eg sjekka ka som fins.
 
Kikket litt på siden nå og tok et produkt til kassen bare for å teste det ut. Frakten ble beregnet, men ser du har skrevet tidligere at det vil være mulig for bergensere å hente varene, og dermed spare oss for frakten. Er dette noe som fremdeles er reelt?
 
Når du går vidare i kjøpsprosessen  og legg inn kundeinformasjon kan du velja at varene skal hentast. ("standard transportmeode: eg hentar varene sjølv") - då vert frakta fjerna frå ordren.    Nettbutikken er heller ikkje så automatisert at du får betala direkte - iallefall ikkje førebels - du får i staden instruksjonar i e-post.
 
Eg har og handla hjå bryggmaker. Eg kjøpte kjele og kjølar, og er strålande nøgd med såvel service som produkta  :ilike:
 
Samme her :)

Har kjøpt bryggebling og hurtigkoblinger og er veldig fornøyd. Setter stor pris på å kunne hente selv istedet for å vente på postgang. Det er ikke alltid planleggingen er like tidlig ute  ;-)
 
Tilbake
Topp