1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Ny nettbutikk med bryggjeutstyr: bryggmaker.no

En tråd i 'For privatpersoner' startet av katla, 17 Mar 2012.

1. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

I den tida eg har halde på å kjøpa inn til mitt eige bryggeri har det tatt lang tid å få tak i alle delane - og alle kjøp er heller ikkje vellukka.  Til dømes så var 1/2" silikonslangen eg fekk frå ein svensk nettbutikk i tynnaste laget - "slaskete" er vel ordet på min dialekt som passar best.

Med bakgrunn i dette har eg derfor sett igang med å kjøpa inn varer for å starta nettbutikk  og vil i løpet av dei neste vekene starta med å selja utstyr til mine medbryggjarar og andre og eg skal halda lågare prisar enn andre nettbutikkar. 

Nokre eksempel:
    36 liter rustfri kjele med lokk - funkar også på induksjon:  1100,-
    1/2" silikonslange (13 mm indre diameter, 19 mm ytre diameter)    65,- pr m.
    Det kjem silbotn laga spesielt til den rustfrie kjelen slik at den også kan brukast som meskekjele - denne vil truleg enda på 600-700 kr
    Eg legg også opp til å gjera tilpassingar etter kjøpars ynskjer..

For meir informasjon - sjekk den førebels nettsida her:  www.BryggMaker.no
    Og for ordens skuld: nettbutikken har base i Bergen og dei som bur i Bergensområdet kan då sleppa å betala porto/sendingsutgifter.

(vonaleg har eg ikkje trampa over grensene for reklame i Norbrygg no?  Isåfall orsakar eg for det)

2. Bjarte H

Bjarte H
    Expand Collapse
    Dommer

:skitbra: :skitbra: :skitbra:

3. Geir Ove

Geir Ove
    Expand Collapse
    Dommer

Flere bryggebutikker = bedre priser og forhåpentligvis bedre utvalg.  :skitbra:

4. olavgn

olavgn
    Expand Collapse
    Registrert bruker

March-pumper også? Heftig, har mangla på leverandører av slikt her til lands. Har du tanker om å tilby skovlhjul for oppgradering av pumpa også?

5. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Med den innprisen eg har på March pumpene blir det neppe ein salgshit…    Skal sjekka det med oppgraderte impellarar..  Det hadde nå vel eigentleg vore greit å ha alternative leverandørar til March.    Skulle tru at fleire kunne laga pumpehusa sine i polysulfone plast.

Noko av det eg har sett i innkjøpsprosessen er at enkelte leverandørar har stålkontroll på marknaden.  Marchpumpene er eit døme på det - ein får ikkje kjøpa dei i USA til distributørpris - ein må handla dei lokalt i Europa hjå dei som March har gjeve retten til å distribuera og det betyr at gangetasten på kalkulatoren er flittig brukt.  Så March-pumpene er nå eigentleg berre for å ha eit komplett utvalg for den som MÅ ha delane i morgon…  For den som kan venta 2-3 veker så er framleis Ebay ein god stad.

6. protto

protto
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Håpar på lett tilgjengeleg bryggehardware på vestlandet.  :ilike:

7. Krille

Krille
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Dette liker eg, blir spennende å se utvalget når butikken er i gang :) Veldig god pris på rustfri kjele!

8. AlfHansen

AlfHansen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Lykke til, den prisen på kjele virker svært spennende. Jeg skal følge med på deg :p

:ilike:

9. Aleksander87

Aleksander87
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Oioi, enda en butikk i Bergen! Dette kan vi like! Lykke til med oppstarten!

10. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Utvalet vil ikkje vera så veldig stort den første tida - det tek tid å finna og få inn produkt til ein skapeleg pris.    Men eg satsar på at det skal vera nok til at ein kan  meska i kjele , skylla ut meskekjelen, koka i kjele og, kjøla vørteren - hjelpt av termometer, pumpe, slangar og hurtigkoplingar og diverse rørdelar. 

11. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Eg tar inn nokre oppdaterte skovlhjul og.  Har dei vel på plass i starten av neste veke.

12. olavgn

olavgn
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Stilig, har du en prisantydning på dette? Ikke sikkert jeg kommer til å kjøpe med det første, vil se hvordan pumpa funker uten først, men veldig greit å ha en norsk leverandør av slikt i tilfelle.

13. Ørnegård

Ørnegård
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Blir det salg av ingredienser også?

14. EspenL

EspenL
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Kjempetiltak!  :)

Gleder meg til å se hvordan det går :)  Blir nok ny kjele på meg iløpet av året, men da større enn 36L.

Lykke til!

15. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Eg vil tru du må ut med ein stad mellom 250 og 300 kroner for impellaroppgraderinga - litt avhengig av korleis frakta vert.  March 809 pumpa di må også ha HS i typebetegnelsen - men det veit du vel kanskje…..

Eg har fått inn 809 pumper no - men eg kjem også til å ta inn 815 pumper (815 tilsvarar 809 med stor impellar)  om det skulle vera interesse for dette - det er jo ikkje akkurat rimelege pumper dette men dei er dei einaste som har polysulfone-plast og dermed er heilt OK for næringsmidlar. 

16. EspenL

EspenL
    Expand Collapse
    Registrert bruker

En gang i løpet av året så kommer jeg nok til å oppgradere til en større gryte (50-60L). Bruker elektriske elementer, så har ikke bruk for tykk bunn for induksjon, men vil gjerne unngå aluminium.  :)

17. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Då var silbotnane komt inn - dei er laga spesifikt for denne kjelen.  Hola i silplata  er 1,5 mm.    På dette biletet er termometer-følaren  av ein lang type som egnar seg for å måla inne i mesken og ikkje berre i utkanten.  Under silplata er det slik ho no er montert eit rom på 2 liter.

Vedlagte filer:

18. Plecoo

Plecoo
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei!! Har du noe pris på pumpene du tenker å ta inn??
    Eri ferd med å lage et rims anlegg og trenger en pumpe til dette.
    Størelser og kapasiteter er også greit om du kan oppgi??

19. katla

katla
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det blir 230V modeller av March 809 og March 815 i første omgang.      TIl March 809 får man også en større impeller som gjør at den såvidt jeg har forstått vil være lik 815. 

March 809 PL-HS/C:  http://www.marchpump.com/series-809-hs/
    March 815 PL/C:  http://www.marchpump.com/series-815/

Pumpene er dyre i innkjøp.  De shippes med flyfrakt og jeg kjøper ikke så mange i slengen.    Priser på pumpene kjøpt som en enkelt del blir vel omlag 2100-2300 kr inkl mva og da kan du sikkert få den til samme pris på Ebay.  Jeg kommer imidlertid til å selge pumpene rimeligere  til de som kjøper et mer komplett anlegg av meg med kjeler, kraner, silbunn,  slanger og hurtigkoblinger - ei en slik pakke vil pumpene trolig komme på 1500-1700.     

Det er vanskelig å konkurrere med Ebay priser når varer skal fraktes fra USA og så skal man betale importkostnader og mva.  Pris på Ebay/amerikansk nivå vil du nok kanskje ikke finne hos meg - men jeg skal forsøke å ha deler inne slik at de som trenger det raskt kan få det uten å vente i ukesvis.    Og så tror jeg at kjele-konseptet mitt kansje kan gi en viss kokelager en utfordring - og kanskje også en del andre leverandører av kjeler. 

20. neslekkim

neslekkim
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

ser du har litt fancy greier i rustfritt, men det meste er 1/2".
    Kjelen min har en 3/4" innnvendige gjenger, har du en enkel overgang i RF som kan benyttes mellom den og den tredelte fullportkrana du har?

Hvor langt unna er du til å få ting i salg?, var endel fristende greier der gitt :)

Del denne siden