I den tida eg har halde på å kjøpa inn til mitt eige bryggeri har det tatt lang tid å få tak i alle delane - og alle kjøp er heller ikkje vellukka. Til dømes så var 1/2" silikonslangen eg fekk frå ein svensk nettbutikk i tynnaste laget - "slaskete" er vel ordet på min dialekt som passar best.
Med bakgrunn i dette har eg derfor sett igang med å kjøpa inn varer for å starta nettbutikk og vil i løpet av dei neste vekene starta med å selja utstyr til mine medbryggjarar og andre og eg skal halda lågare prisar enn andre nettbutikkar.
Nokre eksempel:
36 liter rustfri kjele med lokk - funkar også på induksjon: 1100,-
1/2" silikonslange (13 mm indre diameter, 19 mm ytre diameter) 65,- pr m.
Det kjem silbotn laga spesielt til den rustfrie kjelen slik at den også kan brukast som meskekjele - denne vil truleg enda på 600-700 kr
Eg legg også opp til å gjera tilpassingar etter kjøpars ynskjer..
For meir informasjon - sjekk den førebels nettsida her: www.BryggMaker.no
Og for ordens skuld: nettbutikken har base i Bergen og dei som bur i Bergensområdet kan då sleppa å betala porto/sendingsutgifter.
(vonaleg har eg ikkje trampa over grensene for reklame i Norbrygg no? Isåfall orsakar eg for det)
Med bakgrunn i dette har eg derfor sett igang med å kjøpa inn varer for å starta nettbutikk og vil i løpet av dei neste vekene starta med å selja utstyr til mine medbryggjarar og andre og eg skal halda lågare prisar enn andre nettbutikkar.
Nokre eksempel:
36 liter rustfri kjele med lokk - funkar også på induksjon: 1100,-
1/2" silikonslange (13 mm indre diameter, 19 mm ytre diameter) 65,- pr m.
Det kjem silbotn laga spesielt til den rustfrie kjelen slik at den også kan brukast som meskekjele - denne vil truleg enda på 600-700 kr
Eg legg også opp til å gjera tilpassingar etter kjøpars ynskjer..
For meir informasjon - sjekk den førebels nettsida her: www.BryggMaker.no
Og for ordens skuld: nettbutikken har base i Bergen og dei som bur i Bergensområdet kan då sleppa å betala porto/sendingsutgifter.
(vonaleg har eg ikkje trampa over grensene for reklame i Norbrygg no? Isåfall orsakar eg for det)