Kjøpte nettopp sett fra bryggeland med ,5 micron og denne http://www.ebay.com/itm/261632744177 på bayen. Ikke si noe til kjerringa...
Flowmeteret skal vanligvis ikke i kontakt med vørter, så du trenger ikke desinfisere det.Har nettop kjøpt oksygenutstyr fra Bryggeland or flowmeter fra Kina. Slanger og luftestein desinfiserer jeg ved å koke i 10 minutter, men hvordan desinfiserer jeg flowmeteret? Er det nødvendig?
Lenke til meteret du kjøpte? Funker alt fint?Har nettop kjøpt oksygenutstyr fra Bryggeland or flowmeter fra Kina. Slanger og luftestein desinfiserer jeg ved å koke i 10 minutter, men hvordan desinfiserer jeg flowmeteret? Er det nødvendig?
Da kommer det MYE! Altfor mye. Flaska blir nok ganske raskt tom og rommet nokså fylt med oksygen. Flowmeter er et must, medmindre du kniper slangen og har synske evner.Hvordan vil det fungere å bare skru på kranen på Bryggeland settet i 1 minutt, finnes det noe estimat over hvor mye O2 som da kommer ut ?
Hvordan vil det fungere å bare skru på kranen på Bryggeland settet i 1 minutt, finnes det noe estimat over hvor mye O2 som da kommer ut ?
Hvordan oppbevarer man en oksygenflaske? Er det helt ufarlig å ha den stående i kjelleren?