Jeg kjøpte pt100 fra bryggmaker. Fikk de i dag så jeg har ikke testa, men har trua. De ser bra ut hvertfall. Alt jeg har kjøpt fra bryggmaker har vært kvalitet. Og så er servicen god
Har en BB30, og etterhvert en BB60 antagelig, og begge er mer praktisk med en føler hengende over kanten enn en fastmontert en. I en bb30 ville vel en føler i siden komme i konflikt med maltrøret? Og det er tempen i malten som er interessant. En BB60 har dobbel vegg, og ikke så lett å få en føler gjennom tett?
Dog, jeg tenkte mer på om noen hadde en liggende de ikke brukte, men syntes ikke prisene på nye er så ille heller...
Ser på spec'en at den vil ha 2/4-wire; vil det si at jeg ikke kan bruke 3-wire?
Jeg har kjøpt denne fra DX, skal kunne senkes ned i mesken og er av typen som ikke skrus inn.
http://dx.com/p/screw-type-temperature-control-thermocouple-probe-2m-cable-126768
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.