Øl fra butikk/vinmonopol med feil

Nok en skuffelse.
8086e33eb87c33e3997d967793097548.png



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Nok en skuffelse.
8086e33eb87c33e3997d967793097548.png



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

De har kjøpt en billig bokslinje, sikkert ikke fått prosessen "i boks" enda. (Tok du den? Hæ? Hæ?)

Ink & Dagger har vært utsatt for mye oksydering også. Ægir er en av de få som har investert tungt i måleutstyr for oksygen etc. Blir spennende å se om 7F får det til.
 
Ja, et fantastisk (og ekstremt) eksempel på rager. Stakkars mora hans.

Forøvrig så har du fra gamers uttrykket "ragequit". Dvs en som har gjort det så dårlig. eller at laget hans har gjort det så dårlig at det står bare "Player X has quit the game". Men tviler på at Michelsen med tønner og alt slutter å drikke øl.
 
De har kjøpt en billig bokslinje, sikkert ikke fått prosessen "i boks" enda. (Tok du den? Hæ? Hæ?)

Ink & Dagger har vært utsatt for mye oksydering også. Ægir er en av de få som har investert tungt i måleutstyr for oksygen etc. Blir spennende å se om 7F får det til.

I dag (nettopp nu) tok jeg den andre boksen. Den var helt fin. Kan jeg rett og slett ha gått i "bunnfallfella"?
0ece7b4ba03cdcb63a1e7246c8c48d9e.png



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Nå blir jeg nesten redd for å prøve VPA'n jeg har til kjøling.

Jeg har en Oregonian som ble tørrhumlet på torsdag. Den har smakt himmelsk under hele gjæringen. Trikset er nok overføring til fat/flasker uten tilførsel av oksygen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Tilbake
Topp