Øl fra butikk/vinmonopol med feil

Her er min dialog med Vinmonopolet rundt retur av øl
http://sevland.no/Div/Vinmonopolet.txt
Etter dette ringte de meg uoppfordret og vi hadde en god samtale som ikke resulterte i endring.
Hovedproblemet slik jeg ser det, er at de har fantastiske rutiner for døde (sprit) og sakte modnede (vin) produkter. De har ingen prosess eller tanke rundt ferskvare (øl).

Dette er veldig bra! Liker spesielt godt poenget med at det ikke er du, men de, som har et problem. Liker også at du presiserer hva slags bil du kjører. :)
 
ATNA Sommerøl
BF 05.06.2017
Infisert / gusher - to flasker
14d536752eca5439fdf242d2ab1b1cce.jpg
 
Hvordan vill dere tolke datoen på denne?
At den ble tappet første Januar i år, eller at den gikk ut på dato da?

Cervisiam.jpg


Kjøpt fra vinmonopolet på nett, kjipt om den gikk ut i Januar...
Cervisiam Cervisiska
 
Pleier Haand å svare? Jeg fikk en ræva Humlesus for en tid siden og skrev til de, kanskje litt for utfyllende med hvordan den var og grunnen til at jeg mente den var oksidert, men ikke fått noe svar. This calls for barnslig boikott.

Hvilken mailadresse brukte du?
 
Nissen er tydeligvis sliten etter julen, for denne var HELT uten kullsyre. Ikke snev av lyd når den ble åpnet
d50b870a58cb2454b5b24ca8525da969.jpg

Navn på ølet: Nissefar
Produsent: Haand
Batch: 1006
Best før: 29.09.2019
Din feilvurdering: ingen kullsyre

Vi hadde en del av denne batchen som desverre ble underkarbonert. Bare send meg mail på stefan@haandbryggeriet så ordner vi opp i det :)
 
Haandbryggeriet slet med en infeksjon en tid tilbake, men siden da har de blant annet flyttet til et nytt bryggeri. Har du nylig opplevd øl fra Haandbryggeriet som skummer ut av flaska?
Etter at vi kuttet ut wlp 007 så har heldigvis gusher problemene gitt seg. Vi har vel hatt en 110 batcher på rad uten de berømte gushenre nå. Desverre er det fortsatt litt øl i omløp fra den tiden. Hvis man styrer unna øl fra batch #969 og tidligere så skal det gå greit (nå er vi på #1081).
 
Tilbake
Topp