Doing God's work. Bra noen skriver dette. Men spesialbutikker er heller ikke gode på å oppbevare kaldt og redusere lys.
Her er min dialog med Vinmonopolet rundt retur av øl
http://sevland.no/Div/Vinmonopolet.txt
Etter dette ringte de meg uoppfordret og vi hadde en god samtale som ikke resulterte i endring.
Hovedproblemet slik jeg ser det, er at de har fantastiske rutiner for døde (sprit) og sakte modnede (vin) produkter. De har ingen prosess eller tanke rundt ferskvare (øl).
Doing God's work. Bra noen skriver dette. Men spesialbutikker er heller ikke gode på å oppbevare kaldt og redusere lys.
Det står jo xx1116 nederst på etiketten. Siden det står 081117 på toppen tenker jeg den er tappet 08. november 16 og best før 08. november 17.Ah jo faktisk. 08 er mer utydelig men ser det står det nå.
Så da går den ut i November..?
Finsk, da er det mest sanns 8. februar.
Finsk, da er det mest sanns 8. februar.
Estisk, men det er nok fortsatt 8. febFinsk, da er det mest sanns 8. februar.
Ikke ta fra oss muligheten til å være streng på internettet en fredag kveld. Er tøffel resten av uken.
Pleier Haand å svare? Jeg fikk en ræva Humlesus for en tid siden og skrev til de, kanskje litt for utfyllende med hvordan den var og grunnen til at jeg mente den var oksidert, men ikke fått noe svar. This calls for barnslig boikott.
Nissen er tydeligvis sliten etter julen, for denne var HELT uten kullsyre. Ikke snev av lyd når den ble åpnet
Navn på ølet: Nissefar
Produsent: Haand
Batch: 1006
Best før: 29.09.2019
Din feilvurdering: ingen kullsyre
Etter at vi kuttet ut wlp 007 så har heldigvis gusher problemene gitt seg. Vi har vel hatt en 110 batcher på rad uten de berømte gushenre nå. Desverre er det fortsatt litt øl i omløp fra den tiden. Hvis man styrer unna øl fra batch #969 og tidligere så skal det gå greit (nå er vi på #1081).Haandbryggeriet slet med en infeksjon en tid tilbake, men siden da har de blant annet flyttet til et nytt bryggeri. Har du nylig opplevd øl fra Haandbryggeriet som skummer ut av flaska?
Hvilken mailadresse brukte du?