Øldommerkurs i Stavanger

Jeg tror ikke du kan regne med å nå alle deltagerne på forumet. Send en mail til de som er med på kurset, så når du nok flere.
 
Blir muligens med på Cardis på lørdagen, men det blir en meget tidlig kveld i tilfellet ;-)
Uansett kjekt å treffes over et glass øl!

Men noe vi absolutt bør gjøre er å feire med noe øl når eksamen er avlagt (og forhåpentligvis bestått!)
 
SE
Tenkte det samme Aleks. Kansje lurere å ta en repitisjon på Cardinal helgen etter? :)

Selv om det blir en tidlig kveld, tror jeg at kursholderene (som kommer til besøk til Stavanger) sikkert vil heller være med en liten tur på Cardinal enn å sitte på et kjedelig hotellrom.
 
Hei vi mangler enda noen småting som trengs på kurset er det noen som kan hjelpe ? (Husk kvitteringer)
Kursmateriell er det en dialog på med kursholdere.
  1. Blandemugger på minst 1 liter (Jørn Pedersen)
  2. Smakeglass av plast (kanskje noen eksempler med ordentlige glassglass hvis mulig) Pass på atdet ikke er plastglass som lukter veldig plast!
  3. Rørepinner (*** Mangler ***)
  4. Serveringsbrett (Jørn Pedersen)
  5. Dommerskjema
  6. Tusjpenner og korrekturlakk
  7. Kladdepapir
  8. Spyttebakker og tørkepapir (Jørn Pedersen)
  9. Flavoractiveksempler
  10. Kursmateriell
  11. 500 dommerskjema
  12. Innkjøpsliste til 20 deltagere
  13. 500 stk smakeglass (*** Mangler ***) (http://www.staples.no/plastglassps2...e=200200555&Effort_Code=WW&Find_Number=770246)
  14. 50 stk halvliters vannglass (*** Mangler ***)
  15. 2 liter Newcastle Brown Ale (Andreas Habel)
  16. 2 liter Frydenlund Bayer (Andreas Habel)
  17. 4 liter Ringnes pilsner (Andreas Habel)
  18. 18 liter Carlsberg Lager (Andreas Habel)
  19. 2 liter Duvel (Andreas Habel)
  20. 2,5 liter Nøgne Ø IPA (Andreas Habel)
  21. 2 Vannfaste tusjer (Jørn Pedersen)
  22. Sukkerkulør (*** Mangler ***)
 
Damn, fikk ikke med meg denne tråden før nå, eg skulle gjerne ha hjulpet til, men nå er det litt seint. Skulle gjerne slått i bordet og skrøte av 500 plastglass som stod i kjelleren og bare ventet på å bli brukt, men det kan jeg altså ikke...
 
Tilbake
Topp