Ølglass

Per Jarle

Norbrygg-medlem
Jeg har sett igjennom webshop sidene og mener med respekt å melde at Norbrygg burde ha solgt ulike ølglass typer i tillegg til ølkrusene. I det minste burde pils, hveteøl, stoutog kølsch glass vært å finne her. Evnt med linker til hvor vi kan kjøpe gode produkter. Rett glasstype og forså vidt temperatur i serveringsøyeblikket kan ikke undervurderesi forhold til aroma, kropp og skumfasthet! mvh Per Jarle
 
Ja, Norbryggs netshop er ett noe sørgelig skue. Håper at det kan skje noen forandringer her etter det nye styret er på plass :)
Men det finnes flere tråder hvor ølglass og nettbutikker er diskutert og nevnt.
Jeg bestiller mine igjennom Ebay med har kun gode erfaringer med det. :)

Men jeg hadde likt å ha f.eks. hveteølglass med Norbrygg logo  :biersmile:
 
ja, helt enig i det med hveteølglass i Norbryggs vakre logo. Ønskedrømmen er ellers en serie med pils/hvete/stout/++ glass i 0.4l/0.5l størrelse med Norbrygg logo på. Rydder plass i stuen for noe slikt. Hedersplass oxo.  ::)
 
Er gjerne med på en folkebevegelse her. Jeg mener at dette kan bli innbringende for webshopen og ellers øke smaksopplevelsen av vårt kjære hjemmebrygg. Win-Win kalles dette på nynorsk. La oss avvente valget av nytt styre.
 
Det er vel slik at det kun tilbys ølkrus fordi back enden på Norbryggs webshop er cafepress som kun har ølkrus og inte glass i sitt sortiment.
 
Odland skrev:
Det er vel slik at det kun tilbys ølkrus fordi back enden på Norbryggs webshop er cafepress som kun har ølkrus og inte glass i sitt sortiment.

Det betyr ikke at det er kun cafepress Norbrygg kan ha en avtale med?
 
Tilbake
Topp