Ølkjøler HI Cool 10 EF INTEGRAL

TBK

 
Heisen. Her fått tak i en gammel kjøler. Men har null peiling på hvordan den skal fungere. Her forstått at rørene på toppen er hvor ølet skal gå igjennom for å bli kjølt ned. Men skal det være vann i denne eller det "Luft" kjøling ?
Tør ikke helt å teste den før jeg vet litt mer.
 

Vedlegg

  • kjøler_2.jpeg
    kjøler_2.jpeg
    87 KB · Sett: 54
  • kjøler_1.jpeg
    kjøler_1.jpeg
    44,8 KB · Sett: 54
Er nok vann kjølt. Om den er som min, så kan den brukes med kompressor på og vann. Eller vann og is uten kompressor påslått

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Så kan ha i vann og is da så lenge den ikke skal brukes mer en en kveld. Altså ikke fast innstallasjon? Kommer et rør opp fra midten som da sikkert er til fast innstallasjon av vann?
 
Min har ikke avtapping. Så kan være litt pes å bli kvitt vannet. Men alt går med litt tolmod

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
 
Ja ser den, kan ikke se at det er noe sånt på denne heller. Så blir sikkert stress og få det ut av igjen.
 
Spørs om jeg gidder å stresse med den. Den fungerte i hvertfall det var jo bra. Hva kan jeg få for noe sånt om jeg selger den?
 
De to hullene ved pumpa er for sirkulasjon av kjølemediet for tappelinjene. Bruker min til kjøling av gjæringstank.
 
De to hullene ved pumpa er for sirkulasjon av kjølemediet for tappelinjene. Bruker min til kjøling av gjæringstank.

Hvordan gjør du dette i praksis? Jag har 2 hull med pumpen. I det ene går det rør ned i som ser ut til å være festet på selve pumpe huset kanskje? I det andre huller er det ikke noe rør.
 
Noen som har noen formening om hva dette er for noe? Øl linjen var koblet igjennom denne før det gikk til en Cellarbuoy.
 

Vedlegg

  • spektron1.jpeg
    spektron1.jpeg
    72,3 KB · Sett: 26
Det er et 90-talls flowmeter.

Ok, takker. Mangler sikkert et display da vil jeg tro. Men finner ikke noe info på dette på nett. Så finner ikke ut hvordan det skal fungere eller hva som eventuelt mangler for å få det til å fungere.
 
Ok, takker. Mangler sikkert et display da vil jeg tro. Men finner ikke noe info på dette på nett. Så finner ikke ut hvordan det skal fungere eller hva som eventuelt mangler for å få det til å fungere.


Det er displayet ja. Jeg fant veldig lite om det selv da jeg googlet. Det må kobles til iallefall en sensor. Men hva slags sensor det er vet jeg ikke.

Send en mail til produsenten. Vedkommende som får den forespørselen videresendt fra desken synes sikkert det er litt artig.
 
Hvordan gjør du dette i praksis? Jag har 2 hull med pumpen. I det ene går det rør ned i som ser ut til å være festet på selve pumpe huset kanskje? I det andre huller er det ikke noe rør.
Det fra pumpa er tur og retur skal ned i det andre hullet.
 
Tilbake
Topp