Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
4 hadde vært perfekt, men prisen til (3+5/2) burde gi en pekepinne for prisen til 4 Ellers er det også nyttig å vite om man må ha primærregulator før rekka, eller om den er en del av dingsen.VillWonka skrev:Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
Bjarte H skrev:4 hadde vært perfekt, men prisen til (3+5/2) burde gi en pekepinne for prisen til 4 Ellers er det også nyttig å vite om man må ha primærregulator før rekka, eller om den er en del av dingsen.VillWonka skrev:Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
Problem løstmikslen skrev:Bjarte H skrev:4 hadde vært perfekt, men prisen til (3+5/2) burde gi en pekepinne for prisen til 4 Ellers er det også nyttig å vite om man må ha primærregulator før rekka, eller om den er en del av dingsen.VillWonka skrev:Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
Hei,
Har allerede denne i 3'er og du må ha en primærregulator foran.
Da avventer vi pris daBjarte H skrev:Problem løstmikslen skrev:Bjarte H skrev:4 hadde vært perfekt, men prisen til (3+5/2) burde gi en pekepinne for prisen til 4 Ellers er det også nyttig å vite om man må ha primærregulator før rekka, eller om den er en del av dingsen.VillWonka skrev:Jeg har spurt om pris på 3 og 5 stk, vi venter og serOdland skrev:3 eller 4 for mitt vedkommende
Hei,
Har allerede denne i 3'er og du må ha en primærregulator foran.
Jepp! Han har vært bortreist, men han skulle komme med pris ila dagenBjarte H skrev:Ble det noe svar å få?
Og jeg har også vært bortreist.. Men her er prisene:VillWonka skrev:Jepp! Han har vært bortreist, men han skulle komme med pris ila dagenBjarte H skrev:Ble det noe svar å få?
Det kan du Bare spør etter Trond hos Crecon AS, si du er norbryggmedlem og saken er biff!Aleksander_B skrev:det var svært fine priser Gi en lyd når det er bestilling på gang
Edit: Eller kan man bestille selv derifra?
Ingen årsak Legger til at første handel må forhåndsbetales, etter det, går såvidt jeg forstår, på faktura. Jeg har kun kjøpt tappekrane så langt, og den er meget lekker og virker veldig godt bygd!Bjarte H skrev:Takk for innsatsen WillWonka. Du har fått til en god avtale for oss :skitbra:
Dette skulle vel hjelpe deg godt på veiAleksander_B skrev:Dersom jeg skal bestille fra dem, må jeg ta det over telefon eller mail? hehe.
Da jeg må spørre etter Trond.
VillWonka skrev:Ingen årsak Legger til at første handel må forhåndsbetales, etter det, går såvidt jeg forstår, på faktura. Jeg har kun kjøpt tappekrane så langt, og den er meget lekker og virker veldig godt bygd!Bjarte H skrev:Takk for innsatsen WillWonka. Du har fått til en god avtale for oss :skitbra:
Det er ikke hemmelig neslekkim.. Mener prisene alle prisene står her??neslekkim skrev:VillWonka skrev:Ingen årsak Legger til at første handel må forhåndsbetales, etter det, går såvidt jeg forstår, på faktura. Jeg har kun kjøpt tappekrane så langt, og den er meget lekker og virker veldig godt bygd!Bjarte H skrev:Takk for innsatsen WillWonka. Du har fått til en god avtale for oss :skitbra:
Legger dere ut priser etterhvert så alle slipper å spørre på de samme tingene?, eller er det "hemmelig" for hver enkelt?