Ølsalget på polet opp 16% i 2011

Dette må det vel være lov å kalle gode nyheter? I tillegg er det kun overgjæret øl som står for hele økningen  :skitbra:

Vedlegg

• IMAG1366.jpg
    1,2 MB · Sett: 588
Kjekk lesing indeed :)

Kanskje polene kan bli enda flinkere til å ta inn spennende øl både i basis- og bestillingsutvalget. Samt få fingen ut og legge et spesialpol til Stavanger.

Polet på City Syd, Tiller i Trondheim er et bevis på at man kommer utrolig langt med en ildsjel blant de ansatte :skitbra:

Bjarte H skrev:
Polet på City Syd, Tiller i Trondheim er et bevis på at man kommer utrolig langt med en ildsjel blant de ansatte :skitbra:

Jepp, flott fyr det! Og skikkelig bra utvalg  ;D

Ja, gleder meg til neste ladning til City Syd. Barrel Aged hele veien til tom bankkonto.

Forøvrig er de andre polene i sentrum av Trondheim en skandale. Går tomhendt ut derfra 9/10 ganger, og kunnskapen er på totalt bunnivå.
De ordinære lanseringene til nå i år har også vært skuffende.

Heldigvis har man Brill & Co, Great Brands og Cask Sweden som ordner god øl på Systembolaget i "backup".

Skal forøvrig å hente en gjeng Ægir Lynchburg Natt på Systembolaget i neste uke. 125 NOK/fl.
På spesialbestilling i Norge koster de 250 NOK/fl.
Zap ;p

In other news: Great Divide stenger ned all eksport av sine øl :-(

Det som hadde vært skikkelig gode nyheter hadde vært om hjemmebrygging hadde tatt store andeler av denne kaken :)  :biersmile:

Vel... 2 hjemmebrygg er jo på polet (Holy smoke og TCDI), sånn på sett og vis. Det må jo være 100% mer enn for bare 4 år sida? :p

Bare jeg som reagerer på at det står at det står "meir enn 500 ølmerke i polhylla"?

Har sett plasser der de kanskje har 500 ølflasker i "polhylla", men 500 forskjellige øltyper? Det er vel en aldri så liten overdrivelse vel?

Palme skrev:
Bare jeg som reagerer på at det står at det står "meir enn 500 ølmerke i polhylla"?

Har sett plasser der de kanskje har 500 ølflasker i "polhylla", men 500 forskjellige øltyper? Det er vel en aldri så liten overdrivelse vel?

Hvorav ca. 100 norske..? Tror de blander forskjellige øl med ølmerker..

Palme skrev:

Ja, det er litt rart, hvis man ser på web-siden til Vinmonopolet

Viser 1-30 av 254 varer sortert alfabetisk.
Norge (52)

Ja, og rundt 15% av øl'ene som listes på polet.no er utsolgt/utgått til en hver tid  :bank2:

Kilde på GD: De Bierkoning

Hei gutter,

Ølsalget på polet gikk op med 16% ja, men på city syd 40% og endå bedre nyheter for min del er at two captains var den mest solgte øl hos os i februar og kinn svartekunst på andere plas :) , desverre ligger Hansa sin sterkøl på nr.3....

dette er den firste gangen i city syds historie at d ikke er hansa eller rignes på top :) :) :)

Tilbake
Topp