Bjarte H skrev:Polet på City Syd, Tiller i Trondheim er et bevis på at man kommer utrolig langt med en ildsjel blant de ansatte :skitbra:
Kenneth N skrev:Bjarte H skrev:Polet på City Syd, Tiller i Trondheim er et bevis på at man kommer utrolig langt med en ildsjel blant de ansatte :skitbra:
Jepp, flott fyr det! Og skikkelig bra utvalg ;D
Bjarte H skrev:Kenneth N skrev:Bjarte H skrev:Polet på City Syd, Tiller i Trondheim er et bevis på at man kommer utrolig langt med en ildsjel blant de ansatte :skitbra:
Jepp, flott fyr det! Og skikkelig bra utvalg ;D
God selger ikke minst. Jeg blir ruinert hver gang ;D
knuthg skrev:In other news: Great Divide stenger ned all eksport av sine øl :-(
Palme skrev:Bare jeg som reagerer på at det står at det står "meir enn 500 ølmerke i polhylla"?
Har sett plasser der de kanskje har 500 ølflasker i "polhylla", men 500 forskjellige øltyper? Det er vel en aldri så liten overdrivelse vel?
Palme skrev:Bare jeg som reagerer på at det står at det står "meir enn 500 ølmerke i polhylla"?
Har sett plasser der de kanskje har 500 ølflasker i "polhylla", men 500 forskjellige øltyper? Det er vel en aldri så liten overdrivelse vel?
:skitbra:Stein bruneel skrev:dette er den firste gangen i city syds historie at d ikke er hansa eller rignes på top