Finn Berger
Moderator
Det er da et vakkert syn - når man veit hva som er inni.
Håper ingen går til grunne på grunn av dette.
Fornuften har trolig allerede gått til grunneHåper ingen går til grunne på grunn av dette.
Kun fordi jeg er nysgjerrig - Hvorfor mener du den restriktive alkoholpolitikken i Norge gjør det til et av verdens beste land å bo i?Norge er et av verdens beste land å bo i, og en av grunnene til det, er en restriktiv alkoholpolitikk. Den slutter jeg opp om (og dessuten har den gitt oss forretninger med et mye bedre utvalg enn vi ellers ville hatt). Men nettopp derfor er det så ille med sånt idioti som dette, og en del andre beslekta tiltak.
Jeg blir oppriktig forbanna over å ikke lenger skulle kunne se etter nyheter i ølhyllene. Og det er ille at helsemyndighetene ikke skjønner at de undergraver oppslutninga om det som i utgangspunktet er en god politikk med dette.
Hvis du bruker Winmonopolet så trenger du ikke se etter nyheter i hyllene. Da kan du søke opp ditt eget pol, deretter krysse av for å vise kun nyheter.Norge er et av verdens beste land å bo i, og en av grunnene til det, er en restriktiv alkoholpolitikk. Den slutter jeg opp om (og dessuten har den gitt oss forretninger med et mye bedre utvalg enn vi ellers ville hatt). Men nettopp derfor er det så ille med sånt idioti som dette, og en del andre beslekta tiltak.
Jeg blir oppriktig forbanna over å ikke lenger skulle kunne se etter nyheter i ølhyllene. Og det er ille at helsemyndighetene ikke skjønner at de undergraver oppslutninga om det som i utgangspunktet er en god politikk med dette.
Kjør debatt i egen tråd værsåsnill.. .Kun fordi jeg er nysgjerrig - Hvorfor mener du den restriktive alkoholpolitikken i Norge gjør det til et av verdens beste land å bo i?
Hvis du bruker Winmonopolet så trenger du ikke se etter nyheter i hyllene. Da kan du søke opp ditt eget pol, deretter krysse av for å vise kun nyheter.
edit: Kan dog se ut som det kun er nyheter for det polet. Tripel Karmeliet kan vel ikke kalles en nyhet.
For en genial side. Takk!Hvis du bruker Winmonopolet så trenger du ikke se etter nyheter i hyllene. Da kan du søke opp ditt eget pol, deretter krysse av for å vise kun nyheter.
Kun fordi jeg er nysgjerrig - Hvorfor mener du den restriktive alkoholpolitikken i Norge gjør det til et av verdens beste land å bo i?
Kjør debatt i egen tråd værsåsnill.. .
Nyhet for Vinmonopolet altså. Så braJo, det var det nå i Januar
Når de blir pålagt og ikke ha ‘nyhet’ i butikken, er det fare for at de heller ikke får ha det i dataunderlaget sitt heller.Hvis du bruker Winmonopolet så trenger du ikke se etter nyheter i hyllene..
Ja... Satser på at Winmonopolet legger inn funksjoner for å detektere nye varer selv daNår de blir pålagt og ikke ha ‘nyhet’ i butikken, er det fare for at de heller ikke får ha det i dataunderlaget sitt heller.
Puh, det var jo ikke London Pub som har blitt alkoholfri! [emoji41]
Nei, det skulle tatt seg ut!Puh, det var jo ikke London Pub som har blitt alkoholfri! [emoji41]