Amarillo
Norbrygg-medlem
Norske Olaug drakk 150 øl: - Tre heftige dager
Kan drikke 30 øl før lunsj, men blir ikke brisen.
www.nettavisen.no
Kopi til Elon Musk?Eldre artikkel, men likevel aktuell for dem som har tenkt å ta sommerferien på månen:
https://www.universityofcalifornia.edu/news/can-you-brew-beer-moon
Ja, han kan sikkert profittere godt på dette. Hvem hadde ikke kjøpt en red ale brygget på Mars.Kopi til Elon Musk?
Jeg tar gjerne en stout brygget på den mørke siden av månenJa, han kan sikkert profittere godt på dette. Hvem hadde ikke kjøpt en red ale brygget på Mars.
Eller en brown ale fra uranus.Jeg tar gjerne en stout brygget på den mørke siden av månen
Jeg. Hvis prisen skulle dekke kostnadene + hva EM ville synes var en rimelig profitt, hadde jeg nok definitivt takka nei.Ja, han kan sikkert profittere godt på dette. Hvem hadde ikke kjøpt en red ale brygget på Mars.
Kan kanskje si meg enig, men tenk hvis øl brygget på Mars hadde en helt unik smak som ikke var mulig å gjenskape i jordisk øl.Jeg. Hvis prisen skulle dekke kostnadene + hva EM ville synes var en rimelig profitt, hadde jeg nok definitivt takka nei.
Hjelper ikke - av den enkle grunn at sjøl om jeg hadde mobilisert alt jeg eier og har, hadde jeg ikke kommet i nærhaten av hva den flaska ville kosta.Kan kanskje si meg enig, men tenk hvis øl brygget på Mars hadde en helt unik smak som ikke var mulig å gjenskape i jordisk øl.
Da tror jeg ikke du hadde klart å leve i uvitenheten. Spesielt ikke hvis forummedlemmer refererte til denne smaken.
Bra at jeg runder 40 neste år
Så mye øl kan menn under 40 drikke uten å ta skade
Alkohol kan være mer helseskadelig enn tidligere antatt, viser ny forskning.www.tv2.no
"Hvis du er mann og yngre enn 40 år, kan du ikke drikke mer enn 38 milliliter øl per dag hvis du vil unngå helseskader. Hvis du er kvinne under 40 år, tåler du litt mer – 100 milliliter."
Så litt mer er nesten tre ganger mer???
"Forskerne konkluderer med at nasjonale myndigheter bør innføre aldersoppdelte retningslinjer for alkoholkonsum, slik at man gir strengere anbefalinger til personer under 40 år."
Tviler på at vi får anbefalinger som sier at jo eldre du blir jo mer kan du drikke..?
«Her har forskerne inkludert bilulykker, selvmord eller drap»Bra at jeg runder 40 neste år
Så mye øl kan menn under 40 drikke uten å ta skade
Alkohol kan være mer helseskadelig enn tidligere antatt, viser ny forskning.www.tv2.no
Ser ut som de har oppdatert saken nå, men så en screenshot annetsteds tidligere i dag hvor det så ut som de brukte et illustrasjonsbilde fra Haandbryggeriet fra våren 2021, ja...
Ja, det så bedre ut litt tidligere i dag.Ser ut som de har oppdatert saken nå, men så en screenshot annetsteds tidligere i dag hvor det så ut som de brukte et illustrasjonsbilde fra Haandbryggeriet fra våren 2021, ja...