Om øl i mediene

Jeg. Hvis prisen skulle dekke kostnadene + hva EM ville synes var en rimelig profitt, hadde jeg nok definitivt takka nei:).
Kan kanskje si meg enig, men tenk hvis øl brygget på Mars hadde en helt unik smak som ikke var mulig å gjenskape i jordisk øl.
Da tror jeg ikke du hadde klart å leve i uvitenheten. Spesielt ikke hvis forummedlemmer refererte til denne smaken.
 
Kan kanskje si meg enig, men tenk hvis øl brygget på Mars hadde en helt unik smak som ikke var mulig å gjenskape i jordisk øl.
Da tror jeg ikke du hadde klart å leve i uvitenheten. Spesielt ikke hvis forummedlemmer refererte til denne smaken.
Hjelper ikke - av den enkle grunn at sjøl om jeg hadde mobilisert alt jeg eier og har, hadde jeg ikke kommet i nærhaten av hva den flaska ville kosta.

Og om det skulle vært nok, villle det vært absurd å slå til:).
 
Bra at jeg runder 40 neste år :p


"Hvis du er mann og yngre enn 40 år, kan du ikke drikke mer enn 38 milliliter øl per dag hvis du vil unngå helseskader. Hvis du er kvinne under 40 år, tåler du litt mer – 100 milliliter."


litt mer er nesten tre ganger mer???


"Forskerne konkluderer med at nasjonale myndigheter bør innføre aldersoppdelte retningslinjer for alkoholkonsum, slik at man gir strengere anbefalinger til personer under 40 år."


Tviler på at vi får anbefalinger som sier at jo eldre du blir jo mer kan du drikke..?
 
"Hvis du er mann og yngre enn 40 år, kan du ikke drikke mer enn 38 milliliter øl per dag hvis du vil unngå helseskader. Hvis du er kvinne under 40 år, tåler du litt mer – 100 milliliter."

litt mer er nesten tre ganger mer???


"Forskerne konkluderer med at nasjonale myndigheter bør innføre aldersoppdelte retningslinjer for alkoholkonsum, slik at man gir strengere anbefalinger til personer under 40 år."

Tviler på at vi får anbefalinger som sier at jo eldre du blir jo mer kan du drikke..?

Det bør være lov å kalle det «litt mer» når det er snakk om 62ml øl ekstra :p

Og noen fordeler må det jo være med det å bli eldre, bedre tid til å brygge får man jo også! :beercheers:
 
Bra at jeg runder 40 neste år :p

«Her har forskerne inkludert bilulykker, selvmord eller drap»
Så vis jeg drikker en halvliter i dag så er oddsen større for bilulykke og drap? :rolleyes: Kjenner jeg er glad jeg ikke skal ut mer i dag og har alarm;)

forøvrig står det ikke noe om styrker på de 38ml :cool:
 
Tilbake
Topp