Om øl i mediene

Det er nok mye sånt rundt omkring. Jeg jobbet 5 år på et fabrikkbakeri i ungdommen, og så mye rart (og ekkelt). Er en grunn for at jeg ennå ikke spiser skolebrød..... o_O
 
Det går sikkert bra!
Koking og alkohol gjør nok kål på det grøvste fra rotteskiten.
Men det er jo ikke bra.
Det kommer sikkert snart nye øl derfra. Moulded Rat Crap Sour?
 
Ser ikke bort fra at denne blir en suksess. Hvis ølet blir bra og prisen ikke er avskrekkende, vil det være noe for den som ikke gidder å bruke så mye tid på å brygge. Den ser bra ut også, kan stå på kjøkkenbenken denne, høy WAF skal ikke undervurderes. Litt merkelig at den ikke kommer til Norge, hvor ølprisene ligger i verdenstoppen.

Ett minus er at den er opptatt fra man begynner å brygge til den er tom for øl. Det vil ta noen uker før neste batch kan lages, så man trenger minst to stk hvis man vil ha drikkeklart øl hele tiden.

 
Sist redigert:
Tenker at denne faller mellom to stoler. Menn som vil ha en hobby, vil gjerne gjøre noe mer enn bare å trykke på en knapp og så vente to uker. Da kan du vel like gjerne kjøpe i butikken eller på Polet.
 
Vel, folk liker jo å servere det som er 'hjemmelaget' :)

Joda, men jeg ser dette nesten som om du hadde en maskin hjemme som produserte en ferdig BigMac - bare at det tok veldig lang tid, kostet mer og smakte dårligere enn om du kjøpte det på McDonald's.

Men for all del, det er spennende med utvikling og løsninger andre kanskje kan lære noe av også. For eksempel alt som rengjør seg selv synes jeg høres interessant ut! ;)
 
Tenker at en slik kan selge godt, og etter to gangers bruk - havner i skapet ved siden av fondue gryten og raclette’n
d03ca228b5fcdc40fc2cc3a01b63d50f.jpg
 
Hahahaha! Lurer også på hvor mange som sitter på en sånn "pokerkoffert med chips" eller hva det heter... :D
 
Tilbake
Topp