Oslo: Klubbmesterskapet 3. november 2023

Antar at det i grunn var en intern spøk/morsomhet, men synes tropisk preg på den var helt ok mengdemessig. Første tanke var at jeg savnet en Sødme som skulle stå i stil - fikk en røyka smak i glass på den som jeg ikke synes passet overhodet med det tropiske preget. Men det kan absolutt ha vært rester fra forrige øl som kræsjet med dette øllet(?).
 
Antar at det i grunn var en intern spøk/morsomhet, men synes tropisk preg på den var helt ok mengdemessig. Første tanke var at jeg savnet en Sødme som skulle stå i stil - fikk en røyka smak i glass på den som jeg ikke synes passet overhodet med det tropiske preget. Men det kan absolutt ha vært rester fra forrige øl som kræsjet med dette øllet(?).
Jeg spurte @loebrygg i en annen tråd om hvor mye kokos han hadde brukt, og om det var passelig. Han delte vennlig menden (250g på 16L), men mente jeg burde høre med deltagerne her om det var passe. Så da gjorde jeg det :) … Sikkert også interessant for Loebrygg dette. Selv planlegger jeg en coconut milk … stout eller …porter eller noe sånt.
 
Antar at det i grunn var en intern spøk/morsomhet, men synes tropisk preg på den var helt ok mengdemessig. Første tanke var at jeg savnet en Sødme som skulle stå i stil - fikk en røyka smak i glass på den som jeg ikke synes passet overhodet med det tropiske preget. Men det kan absolutt ha vært rester fra forrige øl som kræsjet med dette øllet(?).

Det var ikke no annen tropisk frukt eller røykmalt i denne, men jeg tror ofte mørk malt kan gi noe røkpreg
 
Tilbake
Topp