Oslo: Klubbmesterskapet 3. november 2023

Her har vi dessverre drukket huset så å si tomt for pils:(. Ellers hadde det vært nærliggende å stille med det. Wienerølet er det også tomt for.
Men nå er det 10 grader i kjeller'n igjen, så nå skal det brygges mengder av stoffet framover. Tomme kjøleskap er triste greier.

Etter en del tenking trur jeg jeg lander på patersbier'en. I folkeopplysningens navn bør jo folk få smake det ølet.
Hadde du ikke med det for 2 år siden?
 
Ok da.
20231031_210325.jpg
Passa fint at jeg fikk levert en ny stoutkran i dag. Men da røyk planen med alt i en ryggsekk.
 
Status per nå er hele 18 påmeldte hjemmebryggere som skal servere øl, og jeg vet at noen har med mer enn ett brygg. Så dette blir uten tvil deltakerrekord på bryggersiden!

Totalt er akkurat nå 45 av 55 billetter solgt. Velkommen til en hyggelig kveld i Drammensveien 43!
 
Jeg klarer dessverre ikke å stille i år; men ønsker alle hjemmebryggere lykke til og håper alle andre påmeldte får en god kveld :)
 
Dilemma.
Skal jeg ha med en to år gammel variant av Dark Horizon 7 (15 ABV) med med masse kaffe eller skal jeg ha med en variant av Nordic Noir 2 (18-20ABV) som bare er lagret i 10 mnd?
 
Tilbake
Topp