Oslo: Klubbmesterskapet 3. november 2023

Vi får besøk fra den belgiske ambassaden den kvelden, så ta gjerne med belgisk øl - om dere tør. ;)
Jeg ville skjemmes over ikke å stille med belgisk den kvelden;). Vi må ta sjanser: Hva kan gjøre en norsk brygger lykkeligere enn å se et fornøyd smil på ansiktet til en belgisk diplomat som nettopp ha smakt en vellykka norsk versjon av hjemlandets brygg?
 
Sist redigert:
Jeg tror ikke jeg stiller med belgisk i år som tidligere, men kanskje jeg tar med et par par flasker til diplomaten og andre som vil smake
 
Jeg hadde tenkt å ta en tur som gjest i år da det er langt mellom bryggene for tida, men så kom jeg på at jeg har en vinballong med tønneøl som har stått på brett og kirsebær i Gud veit hvor lang tid. Vad tycks?

Lenge siden jeg har hørt fra den karen, men dette kan jo bli virkelig trivelig
Kan jeg friste med en Tropisk Stout, Export Stout "moderat" tørrhumlet med kokos
-og kanskje en "Old Salt and Two Smoking Taverns..
 
Åssen er det i år, er det noen som har noe gass å låne bort? Femkilosdunken min er så tung å ta på trikken. Skulle helst lånt meg tappekran også, men jeg ser at det kanskje ikke er så fristende å ha brettinfisert tønneøl på krana si.
 
Åssen er det i år, er det noen som har noe gass å låne bort? Femkilosdunken min er så tung å ta på trikken. Skulle helst lånt meg tappekran også, men jeg ser at det kanskje ikke er så fristende å ha brettinfisert tønneøl på krana si.

Jeg kan ta med en ekstra aga flaske + regulator og picnic hvis du vil ha
 
Jeg kan ta med en ekstra aga flaske + regulator og picnic hvis du vil ha
Helt nydelig! Jeg har jo iogforseg tappekraner, men av den mer fastmonterte varianten.

Gjenstår å se om ølet i det hele tatt er drikkbart, da. Holder på å vaske et fat nå.
 
Helt nydelig! Jeg har jo iogforseg tappekraner, men av den mer fastmonterte varianten.

Gjenstår å se om ølet i det hele tatt er drikkbart, da. Holder på å vaske et fat nå.
Med aga mente jeg egentlig sodastream, men det skjønte du kanskje
 
Da har det kommi seg på fat, og jeg har fått smakt såvidt på det, og det har blitt en diskret og forsiktig liten sak som fint kan få ta seg en tur i selskap.

Ikke at jeg ikke kan ta med gass til deg, men hadde det ikke vært litt stilig å tappa på belgiske flasker.. ?
 
Tilbake
Topp