Oslomesterskap i Amerikansk Øl 2021

Får feilmelding om at jeg ikke har korrekt passord når jeg prøver å logge meg på konkurransesystemet. Men jeg er pålogget Norbrygg på både laptopp og mobil med passordet jeg prøver å bruke … Noen som kan hjelpe meg her?
Det skal være det samme som det du er pålogga forumet med, så vidt jeg veit. @gustavf ?
 
Minner om at i morgen er siste dag for innlevering av bidrag. Jeg er i drammensveien 43 fra 1630 - 1800. Per nå er det registrert 12 forskjellige bryggere med totalt 22 forskjellige bidrag.
 
Litt sent å si fra, men kan bare se at jeg har mottatt kvittering på ett av to bidrag. Håper at begge bidragene er med på bedømmingen.
 
Litt sent å si fra, men kan bare se at jeg har mottatt kvittering på ett av to bidrag. Håper at begge bidragene er med på bedømmingen.
Send meg en PM med navnet ditt så skal jeg sjekke om begge er registert inn.

Mvh
Per Arne Munthe
Norbrygg Oslo
 
Hei alle sammen. Det er levert en rekke bidrag her og har også fått spørsmål om det er mulig å etterlevere siden fristen egentlig har gått ut.

Jeg har derfor bestemt at hvis det er noen etternølere der ute som gjerne vil delta så er det greit så lenge bidrag leveres hjem til meg senest i morgen 17.9 kl 2300. Jeg har ikke mulighet til å møte i drammensveien hverken i dag eller imorgen så det er kun hjemlevering som går. Bidrag må være registrert i konkurransesystemet før levering og ellers følge regler spesifisert i første post i denne tråden.

Adresse for mottak er Ruths Vei 24, 0980 Oslo og fristen er fredag 17.9 kl 2300

peram
 
Til informasjon så kan jeg informere om at bedømmingen er planlagt med innledende runde onsdag 22.9 og finale onsdag 29.9. Resultater og dommerskjema postes så raskt de foreligger og er blitt scannet.

Mvh
Per Arne Munthe
Norbrygg Oslo
 
Til informasjon så kan jeg informere om at bedømmingen er planlagt med innledende runde onsdag 22.9 og finale onsdag 29.9. Resultater og dommerskjema postes så raskt de foreligger og er blitt scannet.

Mvh
Per Arne Munthe
Norbrygg Oslo
Er det ikke etter hvert meninga å gå over til digitale skjemaer? Det må jo lette arbeidet for de stakkars arrangørene betraktelig:)?
 
En digital løsning for dommerskjema hadde vært fantastisk! Jeg er ikke flink til å tolke legehåndskrift :p
 
Dømming er ikke en lineær prosess. Jeg har både testet Per Arne sin digitale løsning, og utfylling via 'digital' Word, og det er noe med prosessen som ikke helt stemmer... Man ser dette i dommerskjema når det er brukt Tipp-Ex. For å få en rettferdig dømming må man tidvis justere bedømmingen, eller i det minste se dem i sammenheng. Dette er langt enklere ved bruk av papir.
En annen ting er at vi snakker om øl, og tidvis gushere. Hvem ønsker å ha plassert sin pc midt i en kaskade av skummende øl.. og hvem skal dekke skaden.
Jeg er for en digitalisering av dommerskjema da det ville ha lettet organiseringen, men jeg ser det også fra et dommer-perspektiv.
Dersom det hadde vært utvetydig best digitalt, har jeg tiltro til at dommerne hadde valgt digitalt :) M
 
Dømming er ikke en lineær prosess. Jeg har både testet Per Arne sin digitale løsning, og utfylling via 'digital' Word, og det er noe med prosessen som ikke helt stemmer... Man ser dette i dommerskjema når det er brukt Tipp-Ex. For å få en rettferdig dømming må man tidvis justere bedømmingen, eller i det minste se dem i sammenheng. Dette er langt enklere ved bruk av papir.
En annen ting er at vi snakker om øl, og tidvis gushere. Hvem ønsker å ha plassert sin pc midt i en kaskade av skummende øl.. og hvem skal dekke skaden.
Jeg er for en digitalisering av dommerskjema da det ville ha lettet organiseringen, men jeg ser det også fra et dommer-perspektiv.
Dersom det hadde vært utvetydig best digitalt, har jeg tiltro til at dommerne hadde valgt digitalt :) M
Skal ikke bruke denne tråden til å diskutere dette. Jeg hadde bare forstått det dithen at det faktisk var arbeid på gang, initiert av dommerne, for å komme over på ei digital løsning, og at det bare var et spørsmål om tid før vi var der - og at det kanskje allerede kunne prøves ut. Det var derfor jeg spurte her.
 
Skal ikke bruke denne tråden til å diskutere dette. Jeg hadde bare forstått det dithen at det faktisk var arbeid på gang, initiert av dommerne, for å komme over på ei digital løsning, og at det bare var et spørsmål om tid før vi var der - og at det kanskje allerede kunne prøves ut. Det var derfor jeg spurte her.
jeg har laget et første (og enkelt) forslag til løsning men Morten har en del gode poeng. Det som dog kan gjøre som arrangør er å be dommere om å skrive tydelig.

mvh
peram
 
Hvis det er noen som planlegger å levere til konkurransen hjemme hos meg i dag så fint om man gir beskjed pr sms på 93006682 før man kommer. På den måten er jeg sikker på at noen er hjemme når det leveres

mvh
Peram
 
Hvis det er noen som planlegger å levere til konkurransen hjemme hos meg i dag så fint om man gir beskjed pr sms på 93006682 før man kommer. På den måten er jeg sikker på at noen er hjemme når det leveres

mvh
Peram
Vi kommer en gjeng på et tilfeldig tidspunkt mellom 18 og 06 en gang. Er ikke det greit? :p
 
Tilbake
Topp