Oslomesterskapet i hjemmebrygging 2025

Tror jeg blir med denne gangen - har i dag bestilt ferske ingredienser til noe som jeg tror er spennende.
Nici
Jeg blir definitivt med - men lurer veldig på hva jeg skal stille med. Her gjelder det å beregne sitt publikum. Kynisme og godt håndverk er nøkkelen til suksess:).

Men uansett: Suksess er ikke det viktigste. Det som trekker, er den gode stemninga det alltid er på disse arrangementene. Et klart høydepunkt på ølkalenderen:).

"Velkommen til Golia velhus 27. september" som det står...

I fjor var det litt forvirring rundt navnet, for det er visst flere steder i Oslo som heter Godlia, Golia eller lignende. Det er altså 20 meter fra Godlia T-baneholdeplass på linje 3.
Du har rett, det sto jo ganske tydelig. :)

Jeg er litt usikker på hva som er problemet med Golia. Har du noen bedre forslag til lokaler som vi bør vurdere til neste år?

Utenom Drammensveien, nei
Hva var egentlig grunnen til at man byttet igjen?
Må si jeg likte lokalene og lokasjonen i DV bedre

Sist redigert:
I fjor var det litt forvirring rundt navnet, for det er visst flere steder i Oslo som heter Godlia, Golia eller lignende. Det er altså 20 meter fra Godlia T-baneholdeplass på linje 3.
Søkte Golia opp på Google Maps. Ser ut for at det ligger i randsonen for hva satellittene dekker :cool:
#booteRouteren
1750847384565.jpeg

Tilbake
Topp