Oslomesterskapet i hjemmebrygging 2025

Jeg har noen alternativer. Dampfbier, best bitter, Old School West Coast IPA - men lurer på om det ikke heller mot pils. Sitter med en veldig fersk en i hånda nå som jeg trur kan bli fin. En fristende tanke er ellers å lansere den pilsen jeg brygga med Novalager som Cream Ale. Frisk og fin, men definitivt ingen pils:).
Pils pils og atter pils

Sist redigert av en moderator:
Folkens, her er det snakk om å kjenne sin besøkelsestid!

Det er forståelig at folk sitter på gjerdet før stortingsvalget, og venter i det lengste med å bestemme seg. Men det er en fryktelig dårlig strategi når det gjelder Oslomesterskapet i Hjemmebrygging. Vi trenger å vite om folk kommer - og det gjelder både bryggere og publikummere.

Jeg skal ikke minne dere på alle de gode grunnene til å komme. Men tenk på de dårlige; på alt dere kan slippe unna ved å vise til at dere må på Oslomesterskapet. Tvilsomme slektninger som truer med å komme på besøk? 70-årslaget dere trenger et påskudd for å unnslippe? Håndballturneringa til ungene?

Bare fantasien og den tvilsomme virkeligheta dere lever i, setter grenser. Så altså: Meld dere på. Og gjør det NÅ!

Jeg syntes faktisk stortingsvalget var enklere i år ;-)
Ok, jeg har ingen problemer med det. (Stortingsvalget har aldri vært noe problem for meg; jeg er en enkel sjel med visse veldig enkle grunnprinsipper:).)

Men sida jeg sitter på arrangørsida av Oslomesterskapet, er jeg veldig interessert i hva valgets kvaler består i:).

Sist redigert:
For min del er svaret enkelt. Jeg har ikke noe øl jeg har interesse av å vise fram, så jeg kommer ikke. Veit ikke om det er så veldig relevant for statistikken din, men kanskje litt?

Dere som har noe kult i bakhånd, derimot, bør ta turen, det er et fantastisk hyggelig arrangement.

For min del er svaret enkelt. Jeg har ikke noe øl jeg har interesse av å vise fram, så jeg kommer ikke. Veit ikke om det er så veldig relevant for statistikken din, men kanskje litt?

Dere som har noe kult i bakhånd, derimot, bør ta turen, det er et fantastisk hyggelig arrangement.

Du trenger jo ikke ta med øl for å komme. Jeg vet ikke om jeg kommer. Eller om jeg tar med øl, evt. "medbryger"/ venner
@Skogslik holder også dørene åpne den helga https://forum.norbrygg.no/threads/hva-slags-ol-har-du-i-handen-na.3692/page-3098#post-648110 ;-)

Sant nok, men det blir ikke det samme uten å ha med noe. En tur til @Skogslik hadde vært kjempemoro, men litt drøy reisevei.
Jeg skjønner det; men det er jo hyggelig å treffes uansett:).

Du må jo gjerne komme på smakekveldene, også, sjøl om du ikke har eget øl for tida. Mange har med mer enn de drikker sjøl:). Smakekveldene er fryktelig hyggelige. Og øl er ikke det eneste folk har å bidra med til å skape god stemning! Du kan jo tenke på Oslomesterskapet på samme måten.

Sist redigert:
Tilbake
Topp