1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Oslomestetskapet i ølbrygging 2018. Lørdag 15 september.

En tråd i 'Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter' startet av Bård, 13 Sep 2017.

1. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Herregud @erikraude! Har ikke du et enormt fat å ta med da. :p
    Neida fra spøk til alvor er det synd å høre det blir utsatt et år. Uten noen form for garantier på deltakelse, er det greit at man kommer fra Stavanger med øl for slik en event? I følge med navnet, føler jeg at jeg hadde vært litt som en Svenske i NM.

erikraude liker dette.
  2. Staro

Staro
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det blir en mørk hjemmebryggerhøst i Oslo... ikke Oslomesterskap og heller ikke no IKT NM... kanskje vi bare skal gå over til å lage saft alle sammen?

3. Mats Ø.

Mats Ø.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Enig, nå står det mange fat med øl rundt omkring som ikke blir tappet. Alt går rett i egen kjeft.

4. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ikke noe problem. Vi definerer "Oslo" til å være alt mellom ekvator og nordpolen.

erikraude, Ekornskurken og Mats Ø. liker dette.
  5. Frode:D

Frode:D
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg skulle også for første gang... Hørt mye bra om det beste/hyggeligste mesterskapet. Vi får satse på at bryggere kjenner sin besøkelsestid i 2019!

6. Staro

Staro
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Trist at det ikke blir noe i Gamlebyen i år! Jeg håper alle som har øl de ville stille med vil komme på Norbrygg Oslo sitt klubbmesterskap i høst. Krever bare 8 liter øl og kan redde hjemmebryggerhøsten 2018.Jeg tar ihvertfall med mitt øl dit, håper å se dere alle der!

Les mer om klubbmesterskapet her:
    https://forum.norbrygg.no/threads/klubbmesterskap-i-olbrygging.40215/

msevland, Jørgen O og Mats Ø. liker dette.
  7. TroHar

TroHar
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Sånn helt apropos Bård....

8. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Håper det blir noe, da dette alltid var et veldig artig arrangement.
    … så skal vi heller ikke glemme Klubbmesterskapet i Ølbrygging (uke 43) i Oslo

Oberstbräu og Jørgen O liker dette.
  9. Tengel

Tengel
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ja åssen blir det i år?
    Får vi noen reprise av årets hyggeligste ølbegivenhet? :)

10. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Klart det blir Klubbmesterskap. Jeg jobber med en side for arrangementet. I mellomtiden klipper jeg fra nyhetsbrevet
    Klubbmesterskapet 2019 - lørdag 12. oktober Vi gjentar fjorårets braksuksess med Klubbmesterskapet. Dette er et uformelt og hyggelig arrangement der publikum stemmer fram kveldens beste øl, slik vi kjenner det fra Norsk Ølfestival (tidligere Publikums favoritt) - bare i litt mindre skala. I år åpner vi også for mjød og cider. Det hele finner sted i lokalene Norbrygg disponerer i Drammensveien 43. Anbefalt mengde for deltagerne er åtte liter (på fat eller flaske), og bryggere slipper inn gratis. I tillegg kan de ta med en medbrygger/venn kostnadsfritt. Vanlig publikumsbillett koster 100 kr for Norbrygg-medlemmer og 200 kr for ikke-medlemmer. Sett av datoen allerede nå. Mer informasjon kommer i egen post på forumet .

Oberstbräu liker dette.
  11. TroHar

TroHar
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dette er tråden for Oslomesterskapet !

Del denne siden