Jeg har merket denne som noe jeg vurderer å kjøpe. Har derfor ikke testet den selv
The Second Model Soda Adapter for Refill SodaStream and Soda Stream Club W21.8-14 or CGA 320
NOK 187.05 10% Off | The Second Model Soda Adapter for Refill SodaStream and Soda Stream Club W21.8-14 or CGA 320
Brukt denne i mange år. Funker fint!
CGA320 er amerikansk standard for CO2-tanker/CO2-regulatorer. Sodastream/AGA har trapesgjenger, husker ikke spesifikasjon i farten. Den enheten i bildet er en overgang fra sodastream til CGA320 eller W21.8-14 (europeisk CO2-standard).Vis vedlegget 41188
Vis vedlegget 41189 Vis vedlegget 41190
Når jeg søker etter CGA320 så ser gjengene veldig fine ut. AGA flaska har jo veldig grove gjenger.
Tar jeg feil?
Hei,
Det jeg linket til var for å kunne lage en adapter som kan fylle Sodastream og flaske til flaske.Hei,
det er kun denne (SodaStream Soda Cylinder Refill Station Filling Adapter to W21.8,DIN477 Co2 Tank | eBay) du trenger for å fylle fra stor CO2-tank til Sodastream?
De skriver at dette virker kun med CO2-flasker med dip-tube. Er det mulig å bare snu flasken på hodet før fylling når flasken er uten dip-tube?
Da var en sort med manometer bestilt, kjekt å ha. Takk for tipsetDenne er mye bedra da du kan stenge flaska før du tar av adapter.
Takk. Da bestiller jeg.Det jeg linket til var for å kunne lage en adapter som kan fylle Sodastream og flaske til flaske.
Har ikke stigerør på mine flasker og det virker for det.
-og dimensjon på "1/8" 1/4" 1/2" NPT Female Needle Valve 304 SUS Rust-Resisting Flow Control | eBay" er kanskje 1/8"?Det jeg linket til var for å kunne lage en adapter som kan fylle Sodastream og flaske til flaske.
Har ikke stigerør på mine flasker og det virker for det.
Jeg har denne, veldig fornøyd, den er tung, solid og jeg føler den er trygg å bruke. Har ført over bortimot 90% av en 10kg flaske til Aga 425g, mere får jeg ikke ut ved overføring. Jeg har ikke stigerør så jeg snur 10kg’en på hodet ved overføring. Eneste jeg husker var at jeg måtte ha dobbel pakning på moderflaske-siden. Hvis du gir beskjed om det får du sannsynligvis en ekstra med ved kjøp.Jeg har merket denne som noe jeg vurderer å kjøpe. Har derfor ikke testet den selv
The Second Model Soda Adapter for Refill SodaStream and Soda Stream Club W21.8-14 or CGA 320
NOK 187.05 10% Off | The Second Model Soda Adapter for Refill SodaStream and Soda Stream Club W21.8-14 or CGA 320