Har du samme serveringstrykk som karboneringstrykk eller må du forandre trykket fra karbonering til servering?
Jeg senker trykket etter karbonering
Har du samme serveringstrykk som karboneringstrykk eller må du forandre trykket fra karbonering til servering?
Takk for mange gode innspill! Det blir nok kjøp av lengre slanger. 3 meter ser ut til å skulle holde bra! Får levert de feilkjøpte slangene tilbake til Bryggselv!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bra service hvis du får levert tilbake feilkjøpte slanger
Easybrew
Lengden ble kjøpt på råd fra en av deres ansatte..
Ble det bra, eller skummer det fortsatt?Takk for mange gode innspill! Det blir nok kjøp av lengre slanger. 3 meter ser ut til å skulle holde bra! Får levert de feilkjøpte slangene tilbake til Bryggselv!
Tråden er 6år gammel så tviler du får svar. Men jeg har perlick 650 kraner hvis du lurer på noe?Ble det bra, eller skummer det fortsatt?
Tipper skummet har lagt seg nå....Ble det bra, eller skummer det fortsatt?
Du bør bruke 150 - 200 cm lengde på 3 mm indre diameter slanger, med john guest overgang til kort stuss ølslange som passer nippelen til krane og ballock. Skal du ha 4 mm eller høyere diameter så blir det mindre monstand i slangen, som skaper mer skum, samt at det også vil bli mer øl som står i slangene.Ble det bra, eller skummer det fortsatt?
Ting tyder på at den ene er 650 og den andre 690Hei. Kjøpte for noen år siden 2 Perlic kraner med flow control. Kjøpte de med ca ett års mellomrom , begge på Bryggselv . Jeg har nå først bygget meg kegerator og kommet til montering av kranene.
Når jeg kjenner på kranene har den ene fjæring tilbake til midten når den trykkes bakover. Den andre har ikke det som jeg kjenner.
Sjekket litt mer og ser at en flow control spaken har lengre utslag (min-maks) enn den andre. Ellers ser kranene prikk like ut.
Er det noe feil på den ene?
Ev. må jeg justere noe ?
Forskjellige modeller/ versjoner ?