Da har jeg tatt noen flere testruns med denne. Og det var et veldig godt kjøp. Det jeg nevnte med delay var en engangs-greie, eller så hadde jeg progget noe rart, men jeg tror ikke det da jeg har brukt den med samme settings og "feilen" dukket ikke opp igjen, men samtidig så er det jo en liten maskin som bare gjør det den får beskjed om, så sånn sett tenker jeg at jeg har gjort noe rart..
Uansett. Eneste jeg egentlig savner ifht Sestosen er å kunne tune den til å overskyte temp rett før den når set-temp, for å så stabilisere seg. Den siste graden i meskekjelen går veeeeldig seint, men det er egentlig bare å justere tider deretter, hvis man er pertentlig på en skarve grad. Skulle gjerne hatt en mulighet for å lagre programmer og forsåvidt, så man bare kan hente opp igjen, men minnet er jo helt stappa, så det skjer ikke.
For de som driver med ren BIAB med elementer i kjele og pumpe tror jeg dette er et gullkjøp, da den har modus både for mesk og kok. Nå har jeg endelig fått biten jeg har ønsket meg i noen år. (driver ikke med elementer selv forsåvidt) Neste steg på stigen er RipTide-pumpa til Blichmann etter at de har redesignet den og så dyttet den ut i 230/240V-versjon. "DA", er man vel i mål på vørterproduksjon.