• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Pneumatisk flaske korker

Stilig @LancerEvo! Blev giret på at lage min egen når jag såg dom bilderne.

Men, denne tråden er en annonse for noe som @Haugen har tenkt at lage, just sayin' :)
Lag gjerne en egen tråd om prosjektet ditt i DIY seksjonen.

Valgte å dele den opp av praktiske årsaker, men fortsatt uten sveising. Bare noen bolter. Hullene i fremkant er for å låse sylinder brakett i tillegg til man kan skru på lexan plate som sikkerhet foran flasken.
Vis vedlegget 19714 Vis vedlegget 19715 Vis vedlegget 19716 Vis vedlegget 19717
Sikkert VELDIG lenge siden du har hatt noe aktivitet på denne tråden, men - skulle gjerne laget meg denne korker maskina - har du lyst å dele deleliste og oppsett ? ( jeg finner selv delene, bare jeg vet hva de er )

Sikkert VELDIG lenge siden du har hatt noe aktivitet på denne tråden, men - skulle gjerne laget meg denne korker maskina - har du lyst å dele deleliste og oppsett ? ( jeg finner selv delene, bare jeg vet hva de er )
Føler bare at jeg må heie på alle som har entusiasme for flasking:)! Men du skal flaske j.... mye øl for at det skal være noe poeng i det der. Jeg har brukt denne i 10 år, og betrakter den som en kjær venn:). Den gjør flaskinga til en lek.

Føler bare at jeg må heie på alle som har entusiasme for flasking:)! Men du skal flaske j.... mye øl for at det skal være noe poeng i det der. Jeg har brukt denne i 10 år, og betrakter den som en kjær venn:). Den gjør flaskinga til en lek.
Klart det er et poeng! De der er jo dritkule! Tror jeg hadde droppet fat hvis jeg hadde en sånn, selv om jeg hater flaskevasking.

Tilbake
Topp