• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Pris Speidel 20 med kjøler

Tja, et sted mellom 10-12 tusen skulle jeg tro. Er det ny eller gammel type kontroller du har?


- Catnip Brew -
 
Ser jo meget store avvik på hva de prøver å få for de. Ser 2015 med kjøler, isolasjonskappe og humlefilter til 10500, men også folk som prøver seg på 12.000 for 2014, og når man da får 50l 2015 med mølle, kjøler, 60l dunk til 14.000 så kan ikke 20l være spesielt lett å selge til disse prisene.

Kjenner så mye til forskjellen på kontrollenhetene, men det kan nok gjøre såpass utslag at du har flaks hvis du får 7-8k. Kjenner ikke markedet for Speidel spesielt godt, men man får jo større konkurrenter langt rimeligere.
 
Tja, et sted mellom 10-12 tusen skulle jeg tro. Er det ny eller gammel type kontroller du har?


- Catnip Brew -

No way.

Jeg fikk etter mye om og men solgt min Speidel 20 (2015 modell) med kjøler og div utstyr for 8 500. Den lå ute ganske lenge både her og på finn. For den gamle versjonen må man nok enda lenger ned i pris.
 
Jeg gav 7500 for min på finn. Usikker på hvilken årsmodell det er, men det er grå-boksen. Da fulgte kjøler med.
 
Tilbake
Topp