1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Pris Speidel 20 med kjøler

En tråd i 'For privatpersoner' startet av Hans Bagstevold, 6 Mai 2020.

Tags:
  1. Hans Bagstevold

Hans Bagstevold
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Noen som vet hva en 2014 modell Speidel 20 med stor kjøler (15m x 12mm) er verdt?

2. bardevjen

bardevjen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tja, et sted mellom 10-12 tusen skulle jeg tro. Er det ny eller gammel type kontroller du har?

- Catnip Brew -

3. TurboJens

TurboJens
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ser jo meget store avvik på hva de prøver å få for de. Ser 2015 med kjøler, isolasjonskappe og humlefilter til 10500, men også folk som prøver seg på 12.000 for 2014, og når man da får 50l 2015 med mølle, kjøler, 60l dunk til 14.000 så kan ikke 20l være spesielt lett å selge til disse prisene.

Kjenner så mye til forskjellen på kontrollenhetene, men det kan nok gjøre såpass utslag at du har flaks hvis du får 7-8k. Kjenner ikke markedet for Speidel spesielt godt, men man får jo større konkurrenter langt rimeligere.

4. Hans Bagstevold

Hans Bagstevold
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er den grå kontrolleren. Høres 9K ut som en fair pris med kjøleren ?

5. Marius K.

Marius K.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

No way.

Jeg fikk etter mye om og men solgt min Speidel 20 (2015 modell) med kjøler og div utstyr for 8 500. Den lå ute ganske lenge både her og på finn. For den gamle versjonen må man nok enda lenger ned i pris.

6. Lysaar

Lysaar
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg gav 7500 for min på finn. Usikker på hvilken årsmodell det er, men det er grå-boksen. Da fulgte kjøler med.

Del denne siden