Problemer med tilkobling av brygger og speidel.com

Jeg har en Speidel 50+ med nest siste softwareoppdatering. Den har fungert bra i 2 år nå men jeg skiftet ruter for 1 uke siden og etter det fikk bryggeren ny ip-adresse. Jeg endret ip-adressen i settings på myspeidel.com men bryggeren får ikke koblet seg til internett av ukjent grunn. Derfor får jeg heller ikke synkronisert oppskriftene fra myspeidel.com til bryggeren. Jeg finner bryggeren ved å legge inn ipadressen så Braumeister Mobile fungerer, men på bryggeren står det kun ip-adressen og ikke navnet på WiFi-nettet. Jeg har forsøkt å koble til på nytt manuelt men den vil bare ikke. Har noen av dere andre her opplevd det samme og kan fortelle meg løsningen? Det merkelige er jo at på myspeidel.com får jeg valgt bryggeren min og den står da som online, men hvis jeg forsøker å synkronisere får jeg beskjed om at den ikke er online... huff.
 
Sist redigert:
Prøv å koble til ruteren fra PC og se hva du finner der. Som regel er det 192.168.0.1 eller 192.168.1.1 med mindre du har forandret på det. Passord er vel default med mindre du har forandret det. Hvis du ikke har forandre det kan du google hva det er, som regel "admin" og blankt passord.
 
Tilbake
Topp