Greit om det er litt aktivitet igjen når du fyller på, men det spørs vel om det har kommi så langt i løpet av helga når den kom ordentlig i gang først i dag.Jepp, hadde håpt å sjekke tønna nå i helga, men det blir vel neste.
Har planlagt noe drekking på onsdag og torsdag, så det må bli tirsdag eller fredag. Kan evt gi den en dash sukkersirup hvis det trengs.Greit om det er litt aktivitet igjen når du fyller på, men det spørs vel om det har kommi så langt i løpet av helga når den kom ordentlig i gang først i dag.
Tønna lever! Fantastisk!Første test og etterfylling etter 6 måneder.
Vis vedlegget 72992
Litt syrlig, tydelig eik, kanskje litt funk, ingen vanilje. Ikke veldig komplekst, men har jo nettopp startet.
Vis vedlegget 72993
En niliter med ren Barrique Rouge.
Vis vedlegget 72994
Og en niliter med 1.5 kg moste kirsebær.
Englene har vært tørste, 6 liter på 6 mnd.
Både og, jeg savner ideen, ikke det faktiske arbeidet.Savner du tønna di, @erikraude ?![]()
Jeg og liker ideen om en 225 liters tønne med øl i kjelleren. Men jeg kan ikke si at tanken på å brygge øl til den er like fristende.Både og, jeg savner ideen, ikke det faktiske arbeidet.
Jeg har en mistanke om at brygginga er det enkleste med et sånt prosjekt?Jeg og liker ideen om en 225 liters tønne med øl i kjelleren. Men jeg kan ikke si at tanken på å brygge øl til den er like fristende.
Jeg veit ikke helt, det var en del jobb på en grainfather.Jeg har en mistanke om at brygginga er det enkleste med et sånt prosjekt?