erikraude
Norbrygg-medlem
Det er lov med noen flere bilder...Nja, det er litt lite fribord. Men bruker en starsanbøtte som gjærlås, og den står i en 20-liters plastkasse. Starta med en normalbatch for å få nok gjær - var litt reiselysten ja...
Det er lov med noen flere bilder...Nja, det er litt lite fribord. Men bruker en starsanbøtte som gjærlås, og den står i en 20-liters plastkasse. Starta med en normalbatch for å få nok gjær - var litt reiselysten ja...
Fikk du den ikke brun med hornsalt?
Lys brun og egnet for hammer og meisel. Mulig jeg brukte for lite.Fikk du den ikke brun med hornsalt?
Det er jo litt ruralt hos deg. Tipper det er denne:Biler glir forbi, en med gitarsolo i...
Evt ikke nok vann? Den andre så bra ut, da.Lys brun og egnet for hammer og meisel. Mulig jeg brukte for lite.
Det er det jo, men referansen er urban nok:Det er jo litt ruralt hos deg. Tipper det er denne:
Edit: endra teksten litt for å være marginalt mindre eplekjekk.
Like mye vann, men noe galt som ikke var riktig. Holder meg til rimelig gjærnæring fra Europris videre.Evt ikke nok vann? Den andre så bra ut, da.
Jeg tar fullt ansvar for manglende populærkulturell dannelseDet er det jo, men referansen er urban nok:
Tror mengden hornsalt kan være greia, jeg har opplevd noe liknende før. Hvis gjærnæringa fra Europris funker, og i tillegg ikke lukter hoggorm, er det jo bare å gå for det.Like mye vann, men noe galt som ikke var riktig. Holder meg til rimelig gjærnæring fra Europris videre.
Husker jeg var sammen med noen venner da en felles bekjent av oss som drev litt som musikkjournalist kom stormende inn døra etter slippfest på den plata og utbrøt "Dette!! er Norges beste plate!!! noensinne!!!"Det er det jo, men referansen er urban nok:
Et halvt år høres bra ut.Avstanden mellom bygningene, noe som passer på sekktralla og kan bæres over dørstokken til bryggeriet. Kanskje det hadde funka med 75 meter ølslange i passe grov dimensjon?
Tja, et halvt år kanskje? Ka du třuř?
Det er planen. Har handla inn til en liten batch med påfyll.Fortsatt like spent. Hvis matta mi er riktig får vi fasit om ca tre uker.![]()